Szuwarek Romantyk

Tosia
Szuwarek odniedawna odkrywa swa dusze i pokazuje swoje drugie oblicze romantyka.Noca zamiast spac buszuje i serenady wyspiewuje oraz wiersze pisuje.

Re: Szuwarek Romantyk

Dziękuję za najnowsze informację ;)

Re: Szuwarek Romantyk

Tosia
Kacperku to nie informacja tylko fakt.Eta romantic.Da.
Pozdrawiam.Dobrej nocy:)
,-2

Re: Szuwarek Romantyk

,-2

Re: Szuwarek Romantyk

,-2

Re: Szuwarek Romantyk

,-2

Re: Szuwarek Romantyk

dziewczyna z perłami
 (Ps. Tosia to forumowy troll, który buszował na marsowym forum. Miłego dnia dla moderatorów)

Re: Szuwarek Romantyk