Szuwarku nie kasuj

smuteczek
Takiego forum już nigdy nie będzie jak to; (

Re: Szuwarku nie kasuj

smuteczek napisał/a
Takiego forum już nigdy nie będzie jak to; (
Pewnie, że dokładnie takiego samego już nie będzie, plus za spostrzegawczość ;p
,-2

Re: Szuwarku nie kasuj

,-2

Re: Szuwarku nie kasuj

Ana napisał/a
Wkurzasz mnie, wszystko popieprzyłeś a tak było fajnie/.Co by to ci szkodziło zostawić to forum, abyśmy sobie tutaj pisali. Przecież wcale nie musisz moderować ani administrować, nic takiego się tutaj znowu nie dzieje, poza kłótniami, jak to w życiu :)

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus.

1. Dla mnie nie zawsze było fajnie.
2. Nie mam czasu.
3. Nigdy nie zakładałem forum, żeby skrajni nacjonaliści czy inni wyznawcy szatana, maggi i okultyzmu mieli gdzie pisać. Mamy wolność słowa, więc niech piszą sobie do woli, ale na swoim podwórku. Na moim takich postów już nie chcę (tak, nazwanie forum Hydepark to było nieporozumienie).
4. Wolność słowa — wolnością słowa, ale jakby ktoś Ci codziennie na elewacji domu malował antykatolickie wpisy, to w końcu byś się wkurzyła, przemalowała elewacje i ograniczyła milusińskim artystom-malarzom dostęp do swojego domu.

5. Mam do zdobicia kilka szczytów, a żeby wejść na nową górę, trzeba najpierw zejść ze starej.
Pisanie na forach Onetu itp. to szczyt, który już zdobyłem, wyżej już tutaj nie wejdę, pora zejść i wejść na kolejny (i każdy to powinien rozważyć, chyba że jest dopiero w połowie drogi wchodzenia na szczyt, lub szczytem jego marzeń jest nałogowe pisanie na forum).

PS. ale głównie chodzi o brak czasu i o te góry :)
,-2

Re: Szuwarku nie kasuj

,-2

Re: Szuwarku nie kasuj

Ana napisał/a
Hm, no tak. Z tymi magiami, czarami, okultyzmami zupełnie Cie rozumiem. Też czasem wchodziłam na to forum i zastanawiałam się gdzie ja jestem.Wokół była jakaś wariacja ..
Rozumiem, masz prawo wybierać przyjaciół.
Ale szczyty? podejrzewam że masz jakiś plan zawodowy i musisz myśleć :)
Hm, szkoda że tak to wszystko się potoczyło..
Przyznam że mnie też ciągło tutaj i człowiek zamiast czasami się rozwijać, to siedział i gadał do skutku ..hm ale człowiek jest odpowiedzialny za to co oswoił..jak mówi Mały Książe..
Będzie mi tego brakować jak zniknie..
Dlaczego szkoda? Ta właśnie musi być, a forum nie skasowałem z dnia na dzień, ponieważ w jednym z wątków obiecałem Lotharowi (sic!), że zrobię to z miesięcznym wyprzedzeniem (staram się dotrzymywać słowa). Chociaż lepiej byłoby skasować z dnia na dzień — trochę wkurza mnie ta atmosfera pożegnań, żałoby i ...histerii ;p

Re: Szuwarku nie kasuj

dziewczyna w perłowej sukience
Szuwarku, niech Cię nie wkurza. Będziemy się przytulać, całować, bo przecież już nigdy do siebie nie będziemy pisać.
Chyba przeżywamy...szok.
,-2

Re: Szuwarku nie kasuj

,-2