jeszcze tylko odpowiem i se kasuj

Honey
a o cóż znowu masz się obrażać? a obraź się, a juści i trwaj sobie w tej/ w tym obrazie dopóki się nie zdystansujesz :))
a ja sobie powieszę portret dyktatora Woja i będę skubać po jednym włosku z brody dla zdrowotności.
///////////////////////////////

Re: jeszcze tylko odpowiem i se kasuj

rozalka
Lepiej, Kropelko, zrobić gruntowną depilację i na jakiś czas mieć spokój:) Po jednym włosku... To będzie bolało:)

Re: jeszcze tylko odpowiem i se kasuj

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Honey napisał/a
[...]
Bardzo proszę Kropelko, ale nie wspominaj mi o tej osobie, bo ja nie chcę jej znać. Moja propozycja dla Was wszystkich, która na chwilę obecną wydaje mi się najrozsądniejsza i najzdrowsza, jest taka: Niech Wojtek czy Sputnik założy forum, i tam się wszyscy przenieście. Ja nie chcę przebywać w towarzystwie Lothara i nie muszę tego robić.

Re: jeszcze tylko odpowiem i se kasuj

zacny suchar, milordzie:)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Nie gloryfikujmy, nie chodzi o obrazę, Szu ma możliwość wyboru towarzystwa i z tego korzysta. A po tym co Wojtek tu próbuje trudno mu się dziwić. Nie będzie byle pryszcz mu bruździł na jego terenie, słusznie:)
Wojtek dostał jasny przekaz od Szu, a mimo to dalej napiera. Lubisz jak jakiś delikwent ci się narzuca?

Re: jeszcze tylko odpowiem i se kasuj

Honey
Milordzie Pan wybaczy, ale startowy był odpowiedzią do Wojtka, bo w momencie odpisywania do niego Szuwarek skasował wspis do którego się odniosłam.

Re: jeszcze tylko odpowiem i se kasuj

zacny suchar, milordzie:)
Startowy brzmi jakby adresatem był Szu, zmyliło mnie "i se kasuj".