Tęsknie za Montenegro..Za jaką krainą Ty tęsknisz? Filmik?

Re: Tęsknie za Montenegro..Za jaką krainą Ty tęsknisz? Filmik?

Przyłaszczka
MaryLou napisał/a
Majorke odwiedził mój slubny kiedys.
 Mi sie marzy tez nowe ,ale...z latami chce sie wracac do miejsc gdzie sie cos pieknego przezylo w dziecinstwie...Np. w tym roku spedzilam az 3 tyg nad morzem w malej wiosce turystycznej bo ...piekne,niezpomniane  wakacje tam miedzy 14 a 19 rokiem zycia tam spedzalam....Dąbki..kojarzysz..?:)
Tak,w Rumunii mozna sie poczuc jak u nas...:)) w latach 60ych..:))
Piekne kierunki wybralas.
Nie wiem co bedzie moim pierwszym wyborem zagranicznym...Pewnie Slowenia,ale to w przysz roku...Inne np.Malta tez mi pasuja:)))
Kojarzę Dąbki, fajna, cicha i spokojna miejscowość.

Nie żyłam w latach 60, ale ja nie widzę różnicy między współczesną Rumunią, a współczesną Polską, poza tym, że Polska się cofa do Średniowiecza. Czekam na palenie ksiąg i czarownic.

Malta jest piękna. Nie można się zatrzymać. Tydzień to za mało.
🦋🦋🦋
1234