Tęsknie za Montenegro..Za jaką krainą Ty tęsknisz? Filmik?

Re: Tęsknie za Montenegro..Za jaką krainą Ty tęsknisz? Filmik?

MaryLou
No własnie panowie byli bulvers,ze sluzba panstwowa a tu takie "przebieranki"..Ja nie mam nic przeciwko.Gang sluzbowy byl? Był! Obsluga mila? A jakze!Wiec o co lotto,no ale widac klyent "nasz pon"..Mam nadzieje,ze pracuje nadal ten jegomosc :)

Re: Tęsknie za Montenegro..Za jaką krainą Ty tęsknisz? Filmik?

Sputnik
Ze wszystkich sił starałem się zrozumieć Twój język i dialekt i jakoś się udało 🕵️‍♂️
Nie byłem w tej chwili złośliwy 😇 wcale ale to wcale.

Re: Tęsknie za Montenegro..Za jaką krainą Ty tęsknisz? Filmik?

MaryLou
:)))dziekuje za zrozumienie,masz racje,powinnam cos z tym zrobic...////
Dziękuję za zrozumienie,masz rację,powinnam coś z tym zrobić....Uffff, lata pisania bez znaków się kłaniają...Nie wiem,czy dam radę..Spróbuję:) Literówki  ostatnimi laty to mój zywioł..Juz wiem dlaczego..Po napisaniu kilku książek i redagowaniu oraz ich korekcie mam dosc..Troszke forum traktowałam jak pole minowe,gdzie mozna zostawic co sie chce...No sorry zatem..Wszystkich..Juz znacie zatem przyczyne mej pietki achilles..Wybaczta Rodacy!:)) Zmykam na rynek na  festival muzyki wielonarodowej,od Romow do Kszubów:)Milego wieczorka!

Re: Tęsknie za Montenegro..Za jaką krainą Ty tęsknisz? Filmik?

Sputnik
OK! Przypominasz mi Yumiki 😂
Te znaki interpunkcyjne...

Jak będziesz na Okęciu to daj znać 😎

Oprowadzę Cię po Teatrach...

Re: Tęsknie za Montenegro..Za jaką krainą Ty tęsknisz? Filmik?

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
Chciałabym znów tam pojechać...Przyszły rok bedzie lepszy dla podrózy zagranicznych..Nie odmówie sobie...A Wy? Za jaka kraina tesknicie?
Relaksujaca muzyka z widokami Czarnogóry...https://www.youtube.com/watch?v=gZlSzpDiPlA

Kurczę,zdradze Wam,że nastepna w kolejności do tęsknoty i powrotu jest ..Rumunia...O tym kiedyś...
Z polskich regionow namierzam sie juz kolejny rok na sentymentalna wspomnieniowa podroz w nieoczywiste zakamarki Kotliny Klodzkiej...Gdyby nie kontuzja nogi juz bym tam smigała...
Nie byłam jeszcze w Czarnogórze, chociaż w tym roku byłam blisko, ale wybrałam Majorkę. Myślałam, że jest przereklamowana, ale nie. Naprawdę piękna wyspa.

Rumunia, masz rację, Lwiczko, też piękna. Przypomina mi trochę Polskę.

Ja nie mam czasu na powroty, bo mnie ciągnie do nowego. Jeszcze nie wiem, gdzie się wybiorę we wrześniu, ale myślę o Odessie lub Sycylii. Zobaczymy.
🦋🦋🦋

Re: Tęsknie za Montenegro..Za jaką krainą Ty tęsknisz? Filmik?

MaryLou
Majorke odwiedził mój slubny kiedys.
 Mi sie marzy tez nowe ,ale...z latami chce sie wracac do miejsc gdzie sie cos pieknego przezylo w dziecinstwie...Np. w tym roku spedzilam az 3 tyg nad morzem w malej wiosce turystycznej bo ...piekne,niezpomniane  wakacje tam miedzy 14 a 19 rokiem zycia tam spedzalam....Dąbki..kojarzysz..?:)
Tak,w Rumunii mozna sie poczuc jak u nas...:)) w latach 60ych..:))
Piekne kierunki wybralas.
Nie wiem co bedzie moim pierwszym wyborem zagranicznym...Pewnie Slowenia,ale to w przysz roku...Inne np.Malta tez mi pasuja:)))

Re: Tęsknie za Montenegro..Za jaką krainą Ty tęsknisz? Filmik?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Rok temu przedawkowałem limit kilometrażu... W kwartał ponad 120 tysięcy kilometrów 🤯
Wczoraj wracając do domciu usiadłem sobie jak menel z browarkiem na skarpie obok dworca Zachodniego i tak sobie kontemplowałem czy chciałbym wrócić na kolei...
Prosty wniosek! Brzmi jak banał :) Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma!
Ale zaskoczę Was a może nie... Mnie tam wszędzie dobrze 😎
 Oczywiście tęskno za Bałtykiem ale także było mi dobrze w Gliwicach. Ot takie rozdwojenie jaźni.
Przypomina mi to cytat z mojego ulubionego filmu "Czas Apokalipsy".
-Jak byłem w dżungli, chciałem być w domu. Jak byłem w domu chciałem być w dżungli.
Aberacją było jak na Pendziu przejeżdżałem 4xdziennie przez Warszawę :)
Muzyczka!

Oj zdecydowanie wybrała bym BałtykGliwice ,jak Gliwice

Re: Tęsknie za Montenegro..Za jaką krainą Ty tęsknisz? Filmik?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Dziewczyny ja jak patrzę na sytuację w Polsce,to serio proszę żeby było cokolwiek już.Ciekawe czy jak wywalą nas z Uni to też tak bez przeszkód można będzie podróżować.Te i inne pytania nurtują mnie ostatnio.Czuję że będzie wiele zmian w Polsce i na Świecie nie koniecznie dobrych dla Podróżujących.Tyle razy chciałam żeby moje przeczucia i odczucia nie sprawdziły się niestety zawsze to samo,jak czuję ze tak jest ,to tak jest ,albo zaczyna się dziać dokładnie to samo.
1234