Teatralne wzruszenia

Przyłaszczka
🦋🦋🦋

Re: Teatralne wzruszenia

Przyłaszczka
Odbył się w ostatnich dniach w moim mieście Festiwal Teatrów Ulicznych. To już 38 raz. Nie zawsze mogę się nim cieszyć, bo nie zawsze życie mi na to pozwala, ale tym razem mogę powiedzieć, że jestem nasycona, pełna wrażeń, uniesień, radości i wzruszeń.

🦋🦋🦋

Re: Teatralne wzruszenia

MaryLou
Oj Przylazczko,to na pewno wspaniale uczucie! Mozna troche odtechnac po.....i nabrac sil i energii na nastepny czas...Ciekawe jaki? U mnie z przezyciami kulturalnymi gorzej,a planowalam wiele,ale  kontuzja nogi mnie upupila..na szczescie juz chodze jako tako i we wrzesniu w moim miescie jest sporo imprez,festivali,w tym teatralny wiec sie wybiore,juz wiem na co:) PS Teatry uliczne uwielbiam:) Pozdrawiam i do kiedys:)

Re: Teatralne wzruszenia

Przyłaszczka
MaryLou napisał/a
[...]
Wspaniałe przeżycie i aż trudno się zabrać do pracy, ale muszę zadbać o ciepło domowego ogniska, bo zima tuż, tuż

Cieszę się, że wracasz do zdrowia. Życzę Ci szybkiej rekonwalescencji i cudownych doznań estetycznych.

U mnie codziennie się coś dzieje, muszę wybierać, bo nie dam rady we wszystkim uczestniczyć. Właśnie kończy się cykl koncertów w dolinie pałaców i ogrodów. Ale mam nadzieję, że wyskoczę chociaż na chwilę na święto ceramiki bolesławieckiej.

Pozdrawiam
🦋🦋🦋

Re: Teatralne wzruszenia

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
👍

Re: Teatralne wzruszenia

MaryLou
Kumpelka ciagnie mnie do stolicy na kulturalne wydarzenia ,np.wystawe Banksyego w Koneserze albo ja ją na Beksinskiego..No nie wiem,rozleniwilam sie ciutke..zostawilam ja w niedosycie..jeszcze sie nie czuje na silach "latać" z moja noga po wystawach..Choc noclegi niepodal Okecia i dojazd ode mnie za friko...Mam dylemat"a":) Na razie wprawka=przejde sie na nasz rynek staromiejski,festival wielu kultur,kaszubska,ukrainska,niemiecka i romska..Tez fajnie:)

Re: Teatralne wzruszenia

Sputnik
W plenerze polecam Och Teatr 😍 Dziś może się tam wybiorę 🥰
Nie wiem czy coś tam dziś grają. Sprawdzę 🤔

PS. Skąd te poplątanie znaków interpunkcyjnych u Ciebie?

Chcę to to rozumieć jako tempo wciskanych klawiszy...

Re: Teatralne wzruszenia

Przyłaszczka
[...]
Pewnie, że fajnie.
Jestem po świetnym koncercie "Kwiatu jabłoni", naprawdę świetnym, który odbył się przedwczoraj.
Wczoraj byłam na koncercie "Piwnicy pod baranami" i znów na "Ocelocie", tym razem na innym przedstawieniu "Kobaltowa mgła" (nie mylić z ostrym cieniem mgły:)
🦋🦋🦋
12