Temat poświęcam "Magicznej Kawiarence" czyt. Obłąkanej [].

Re: Temat poświęcam "Magicznej Kawiarence" czyt. Obłąkanej Spelunie.

MaryLou
Pełna zgoda:)
Połowka tez miala wczoraj wychodne do pubu...Tlumy,ludzie chca sie spotykac...I dobrze...Jalubie cisze domostwa wowczas..:) odejscie od FB...No tak...ja rok wytrwalam,juz zaczyna mi przechozic fascynacja,ale co ludzi poznalam i roznych zainteresowan rozwoj to moje:))) Teraz ze swiata przyjezdzaja na swieta,odzywaja sie ,to mile....Koncert mis i gongow tez fajny,ech,duzo korzystam z webinarow i roznych fajnych on live koncerow...Nie zaluje..Przeciwnie,bardzo dziekuje:)
123