Temat poświęcam "Magicznej Kawiarence" czyt. Obłąkanej [].

Re: Temat poświęcam "Magicznej Kawiarence" czyt. Obłąkanej Spelunie.

Cześć Sputniku, rozumiem, że się napracowałeś. Rozumiem też Twoje rozgoryczenie, ale...
Mogę zostawić wątek, ale pod warunkiem, że będziesz trzymał się zasad obowiązujących na forum.

Czyli wątek nie może zawierać inwektyw, wycieczek osobistych, wyciągania prywatnych spraw,
spraw niezwiązanych z forum, prywatnej korespondencji itp.

To, że Lothar spędza bardzo dużo czasu na forum, to na przykład nie plotka, tylko fakt.
Jednak to jego sprawa i osób, które we wszystko mu wierzą.

Natomiast nie wolno wyciągać żadnych prywatnych spraw poza forumowych.

Tak mi się skojarzyło:

Mistyczna uzdrowicielka, „Cantadora”, ekspert w dziedzinie astrologii, parapsychologii i kryształów

„Ludmiła była w innej sekcji, bardziej ekskluzywnej.

Jej „projektem specjalnym” było stworzenie mistycznej uzdrowicielki, „Cantadory”, ekspertki w dziedzinie astrologii, parapsychologii i kryształów.

Cantadorę miały czytać gospodynie domowe z klasy średniej, które na co dzień nie interesowały się polityką.

Zadaniem Ludmiły było wtrącać od czasu do czasu coś z bieżących wydarzeń między posty o znakach zodiaku i miłości.

Nad tym profilem pracowały cztery osoby, czasem pięć.

Ludmiła najbardziej lubiła Stasa. Zdawał się bardzo przygnębiony swoją pracą. Ludmiła, Stas i inni codziennie otrzymywali dokumenty w Wordzie zawierające artykuły o polityce i „wnioski”, które mieli z nich wyciągnąć: że Unia Europejska to tylko wasal Stanów Zjednoczonych, że Ukrainą – na którą Rosja najechała – rządzą faszyści.

 Od nich zależało wkomponowanie tych wniosków w bloga Cantadory”.

Fragmenty pochodzą z książki pt.: „To nie jest propaganda. Przygody na wojnie z rzeczywistością”.
Autor: Pomerantsev Peter.

Więc jeśli przyjmiemy, że z konta Lothar piszą np. 4 osoby, to faktycznie jedna osoba nie spędza 16 godzin na forum, tylko każde z tych osób np. po 4 godziny i mogą być jednocześnie w różnych miejscach...

Re: Temat poświęcam "Magicznej Kawiarence" czyt. Obłąkanej Spelunie.

Nie warto walczyć:

„Naprawdę silni ludzie nie tłumaczą, dlaczego wymagają szacunku. Po prostu nie zadają się z kimś, kto im szacunku nie daje”.

Sherry Argov

Re: Temat poświęcam "Magicznej Kawiarence" czyt. Obłąkanej Spelunie.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

A nasza Jolka też jest udana.
Czy naprawdę nie wie, że Sputnik jest zbanowany i  notorycznie kasowany i nie może pisać w „Magicznej Kawiarence” czy tylko Joluś udaje?

Mnie też Lothar zbanował, a moje wszystkie posty i komentarze, na które poświęciłem mnóstwo czasu, Lothar skasował, jak stwierdził — przez pomyłkę ;)

Re: Temat poświęcam "Magicznej Kawiarence" czyt. Obłąkanej Spelunie.

Chlopaki,mnie tam nikt nie zbanował,po prostu nie chce tam pisac!!!! Kiedys tylko moderatorka wyzwala mnie od ...trolli /:))))))))/  i przerzucila do jakiegos tam pokoju dla wykletych:))) Po prostu...Z tymi ludzmi mi nie po drodze...Sama zreszta jestem ciekawa,czy jakbym sie tam zarejsetrowała to moglabym pisac...ale po co mi to wiedziec..///Mam lepsze pomysly na zycie niz udzielanie sie na jakims dziwnym forum....No nie?:)))

Re: Temat poświęcam "Magicznej Kawiarence" czyt. Obłąkanej Spelunie.

Ok. Z reguły jestem spokojny i ma to swego rodzaju wadę, że zbiera się i zbiera po czym następuje eksplozja emocji.

Co do ataków personalnych to pełna zgoda. Żadnych chwytów "poniżej pasa"!

Re: Temat poświęcam "Magicznej Kawiarence" czyt. Obłąkanej Spelunie.

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
No i super! :)
Wczoraj miałem wychodne ze znajomymi w pubie...
Tematem rozmów było - oczywiście covid, jak wyglądały kiedyś spotkania i jak się zmieniły tematy poruszane (kiedyś snuło się plany na przyszłość a teraz rozmawia się głównie o przeszłości jak to kiedyś było...).
Tematem były także social media i Face Book itp. Jest tendencja odchodzenia o tego ustrojstwa. Zostaje w wyniku selekcji ścisłe zawężenie tematyczne - podróże, zainteresowania, hobby, sprawy zawodowe.
Nikogo nie trzeba było uświadamiać o bezsensowności prostowania głupot dot. teorii spiskowych. Szczerze to budujące, że zwolennicy teorii spiskowych to margines.
Recepta? Mimo szkodliwości rozpowszechniania fake newsów to totalny IGNOR a sami się zaorają :)

Re: Temat poświęcam "Magicznej Kawiarence" czyt. Obłąkanej [].

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Szu, a czym ty sie przejmujesz, ta wredna, zaklamana i klotliwa baba? Ona jezdzi po tobie i innych od zarania!
Podaj osobe ktorej nie obrazila czy zwyzywala. Opanowala tamto forum zakladajac "Patriotyczny zwiazek zbieraczy kitu" i niech tak maja. Szkoda, ze wciagnela w to inne dziewczyny, ale widac slabe troche byly na umysle.
Moze kiedys zrozumieja czym ona jest.

Pozdrowka

Re: Temat poświęcam "Magicznej Kawiarence" czyt. Obłąkanej [].

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Zacznę od prośby do Marcina, Szu - nie usuwaj tego!
Trochę czasu poświęciłem więc od razu do kosza?

Zaczniemy od Lothara jako guru sekty bądź aspirującego do stanowiska nadzorcy bycia alfą i omegą. Niestety kłamie, oszukuje notorycznie! Nikt ze speluny nie zada sobie trudu by sprawdzić by jego czynności polegają na prawdzie.
Facet siedzi średnio 16h na necie w ciągu doby i "jedzie w teren o 10:00".
Pisze, że stoi w korku więc zapala się lampka gdzie kibel i jak ominąć - polecam 'targeo.pl' :) Otóż szanowny Panie WW nie było żadnego zatoru o tej godzinie w obszarze 15 kilometrów od Anina!
Kłamstwa dot. przejazdu i pobytu w Miłomłynie nie będę prostował bo w 1h z Anina to mógłby być najwyżej w Płońsku przekraczając doposzcalną 2x a nie siedzieć w kajaku na środku jeziora i wysyłać foty :)
Przykłady można i mnożyć. Kopiuje wszystko a prasówki polegają na spalonej stronie demotywatory.pl wcześniej wiocha.pl

Amiś! Amigoland... Skąd ta xywa? Bardziej pasuje mu enemy albo hejt!
Facio zarzuca nam brak odpowiedzi, brak udziału w dyskusji... Yyy.. Rozdwojenie jaźni? Śmieje się przez szybkę, akuku! A za chwilę, że 'beton' mu nie odpisuje... Halo! Puk! Puk! Jestem :)
To w ogóle ciekawy przypadek - nie ogląda telewizji ale posiłkuje się z YT Telewizją Republika z retrospekcji. O co KAMAN?

Lola... Lola - Wojowniczka cyklowa. Lothar zauważył, że raz w miesiącu ma niekontrolowane napady wścieklizny i miał podejrzenia przeróżne. Od molestowania w dzieciństwie albo małż zaspokoił bo to tam różnie bywa.
Innymi słowy trzymam się z dala od patologii.

Serenity. Kawał [] i narra! Szkoda klawiszy :(

Michalina jest maksymalnie pogubiona i życzę by przeczytała co pisze i jeżeli czyta co piszę to niech się opamięta a nie być na siłę COOL z randomowomi typkami spod ciemnej dwiazdy!
Michalina ma potencjał aczkolwiek reszta zboczyła z kursu zdrowego rozsądku.

Duszek. To była moja najlepsza Przyjaciółka i jest NADAL!

Niestety patologia ze zjednoczenia pogardy zwaną "obłąkaną []" pogoniła skutecznie ku uciesze ww. :(

Zapewniam Was, użytkownicy "obłąkanej []", że Wasza SATYSFAKCJA nie potrwa długo zniszczenia dobrych relacji. Zajedziecie się we własnej toksyczności.
Tak. Jesteście toksyczni do bólu!
Spójrzcie na siebie! Kiedy u Was był jakikolwiek pozytywny wątek?!
Wszystko na co Was stać to sianie nienawiści, niepokoju, fake newsów, pomówień. ZŁO W CZYSTEJ POSTACI!

I jeszcze jedno! Rozsyłane przez Was fake newsy są łatwe do zweryfikowania - tu kłaniam się Marcinowi (Szuw), że podjął się tej syzyfowej robocie bo mi zwyczajnie na Świecie nie chciało by się :)

Chciałbym coś miłego na koniec moich "lewackich" wypocin wnieść by nie było zbyt ponuro ale niestety nie da się. Antysystemowość a co za tym idzie rozdwojenie jaźni lub inny uszczerbek na zdrowiu psychicznym użytkowników "Magicznej Kawiarenka" zwanej dalej "obłąkaną speluną" nie pozwala.
Nie odniosę się do Loli, bo kobiety nie znam, a jak tu wpadła, to nie dała mi się poznać z dobrej strony. Może taką posiada. Zapewne tak, jak wszyscy.

Natomiast pozostałych znam, lubię i szanuję, chociaż dawno z nimi nie rozmawiałam. Może się zmienili, nie wiem, nie czytam. Mam do nich szacunek przez wzgląd na dawną znajomość onetową. Proszę, żebyście się negatywnie o nich nie wypowiadali. Po co oceniać innych? Nie lepiej się skupić na czymś przyjemnym?

Co do teorii spiskowych, to każdy może popłynąć, dać się zwieść. A może niosą odrobinę prawdy. Może w steku durnych poglądów jest ziarno, które wykiełkuje i zmieni naszą rzeczywistość na lepszą. Może warto się przez chwilę nad nimi pokłonić i zastanowić, dlaczego ludzie w tych czasach są tak podatni na manipulacje? Możliwe, że uwiera ich otaczająca rzeczywistość i poszukują jakichkolwiek rozwiązań.

Pozdrawiam niedzielnie.
🦋🦋🦋
123