Ten to ma szczęście do duetu :)

Re: Ten to ma szczęście do duetu :)

sputnik
Kasia Nosowska jest SUUUPER!!! Nawet buziaka dostałem od niej po koncercie :) Jest bardzo ciepła i serdeczna :)

Re: Ten to ma szczęście do duetu :)

Wenus
Szczęściarz jesteś, mnie nie dała :)

Re: Ten to ma szczęście do duetu :)

A ci mają szczęście razem w duecie aż miło się ogląda jak dwoje tak współgrają ze sobą.

Re: Ten to ma szczęście do duetu :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Przy tym się bawiliśmy na osiemnastkach : https://www.youtube.com/watch?v=ZCRnhhXCHzI     Boże , kiedy to było  :(

Re: Ten to ma szczęście do duetu :)

sputnik
Klasyk! Miło się wraca do tych produkcji :) Kiedyś słuchałem innej muzyki ale lubiłem słuchać właśnie na prywatkach bo szaleli za HEY!

Re: Ten to ma szczęście do duetu :)

Wenus napisał/a
Przy tym się bawiliśmy na osiemnastkach : https://www.youtube.com/watch?v=ZCRnhhXCHzI     Boże , kiedy to było  :(
Wczoraj he he jeszcze mi w głowie szumi od szampana.

Re: Ten to ma szczęście do duetu :)

sputnik
Byłem jeszcze z 5 lat temu na koncercie w Świdniku i ten utwór mnie poruszył https://youtu.be/SZBNCGniue8
12