Tenis nauczył mnie szacunku do rywala ;)

Tenis nauczył mnie szacunku do rywala ;)

Re: Tenis nauczył mnie szacunku do rywala ;)

Królewska Lwica;)
Mozna sie posmiac:)) Kiedys gralam amatorsko troszke...w szkole podstawowej w zamierzchlych czasach...Ogladam finaly wielkich turniejow...zwlaszcza tego Serba lubie...co zrobic..:) zwlaszcza jak tam dalej ponizej  szydełkuje ..:))ups,drutuje:))https://twitter.com/djokernole

Re: Tenis nauczył mnie szacunku do rywala ;)

Sputnik
Kocham Cię za Fair Play :)

Re: Tenis nauczył mnie szacunku do rywala ;)

MaryLou
:))Dzieki! Gra sie czysto zawsze! bez sciemy i kretactwa. Linetty wygrala turniej w Nju Jork;) Teraz Hurkacz walczy w finale:)