To co z tą nazwą FORUM !

.-3

To co z tą nazwą FORUM !

.-3

Re: To co z tą nazwą FORUM !

da®®io
a może " Arka Noego " bo mnie ten gościu śmieszy, a i wtedy  Madziunia by tutaj zajrzała, żeby się z Niego ponabijać

Re: To co z tą nazwą FORUM !

da®®io
to tak w temacie-fajny utworek:)
http://www.youtube.com/watch?v=5EEToFzM1xc&

Re: To co z tą nazwą FORUM !

dziewczyna z perłami
Oj, Darrio, dać palec a zechce ręki...

Re: To co z tą nazwą FORUM !

tyle w temacie
Ten wiersz Tuwima kojarzy mi się z toba i Madziunią.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
„Karta z dziejów ludzkości „
Spotkali się w święto o piątej przed kinem
Miejscowa idiotka z tutejszym kretynem.

Tutejsza idiotko! – rzekł kretyn miejscowy -
Czy pragniesz pójść ze mną na film przebojowy?

Miejscowa kretynka odrzekła – Z ochotą,
Albowiem cię kocham, tutejszy idioto.

Więc kretyn miejscowy uśmiechnął się słodko
I poszedł do kina z tutejsza idiotką.

Na miłym macaniu spłynęła godzinka
I była szczęśliwa miejscowa kretynka.

Aż wreszcie szepnęła: – kretynie tutejszy!
Ten film, mam wrażenie, jest coraz nudniejszy.

Więc poszli na sznycel, na melbe, na winko,
Miejscowy idiota z tutejszą kretynką.

Następnie się zwarli w uścisku zmysłowym
Tutejsza idiotka z kretynem miejscowym.

W ten sposób dorobią się córki lub syna:
Idioty, idiotki, kretynki, kretyna.

By znowu się mogli spotykać przed kinem
Tutejsza idiotka z miejscowym kretynem.

[Julian Tuwim]

Re: To co z tą nazwą FORUM !

da®®io
tyle w temacie-przyznaj, że Tuwim pisał fajne wiersze:)))

co ty o Nas wiesz? -prowokatorze

Re: To co z tą nazwą FORUM !

dziewczyna z perłami
a może wybierzesz się do Armenii? Zanim się wyrobi zdanie krytyczne warto poznać to, co się komentuje. Może odkryjesz, dlaczego tam osiadła Arka Noego?

Re: To co z tą nazwą FORUM !

no właśnie nie wiem, bo historia nie zanotowała jakiejś katastroficznej powodzi 4tys.lat temu na tych terenach-a czemu nie podryfowali na południe w kierunku Zat.Perskiej? a kto ją tam widział na tym Araracie? jakby miała osiąść na szczytach gór to musiałaby osiąść w Himalajach-czemu ludzie najpierw nie potrafią określić czasu o jakim mówi ST, potem miejsca i tego czy to się trzyma kupy, tylko czytają i wierzą w to wszystko bezkrytycznie bo tego wymaga tradycja-jak ja chcę doświadczyć złudzenia cudów to idę na pokaz iluzjonistyczny bo tam się godzę na taką artystyczną manipulację
123