Trudna sztuka krytykowania

"Każdy z nas został kiedyś skrytykowany i każdy krytykował. Wiemy więc dobrze, że przez krytykę łatwiej kogoś zrazić do siebie niż poprawić. To jeden z najważniejszych elementów prowadzenia dyskusji. Warto więc nad nim popracować."

Źródło: http://czasgentlemanow.pl/2018/08/trudna-sztuka-krytykowania/

PS. Polecam powyższy filmik albo artykuł na blogu "Czas Dżentelmenów". Filmik i artykuł zawierają niby proste prawdy o konstruktywnym krytykowaniu, ale tak niewielu z nas się do nich stosuje...

Re: Trudna sztuka krytykowania

hiena
O pojawił się nagle Mefisto!...i zaczyna wywody o krytyce:(...zajmij się lepiej ta strona i robotem:/...

Re: Trudna sztuka krytykowania

A tego depa już kiedyś wstawiłeś...on napewno nie jest nie był i nie będzie mi pieprzyć o krytyce!...sztuczny dzentelman:(!...wyglada jak jakiś arab w dodatku...

Re: Trudna sztuka krytykowania

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
O pojawił się nagle Mefisto!...i zaczyna wywody o krytyce:(...zajmij się lepiej ta strona i robotem:/...
Cześć Henko — ja u siebie nie mam żadnych problemów z robotem — obojętnie czy na stacjonarnym komputerze, czy na telefonie (mam starego smartfona z Androidem). Na stacjonarnym komputerze używam przeglądarki Google Chrome i też nie mam takich problemów. Więc to raczej problem po stronie Twoich przeglądarek, ustawień sprzętu itp.

Re: Trudna sztuka krytykowania

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
(!...wyglada jak jakiś arab w dodatku...

Re: Trudna sztuka krytykowania

To problem tej strony...i pisze z tabletu który jest nowy!...cześć czołem!...

Re: Trudna sztuka krytykowania

ja najbardziej lubię Operę- mam jej 3 wersje, ale ona staje sie coraz bardziej przestarzała i coraz mniej użyteczna dla potrzeb tak przesadnie rozbudowanych i zawalonych reklamami, banerami i innymi przeszkadzajkami stron internetowych

Re: Trudna sztuka krytykowania

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
To problem tej strony...i pisze z tabletu który jest nowy!...cześć czołem!...
Dlaczego ja nie mam takiego problemu? :)