Trzymam kciuki za Widzew Łódź!

Wpadlo mi to,no wiec przeczytalam...ale Ty pewnie wszystko wiesz:) : z Wirt.Polski dzis:

Grupa I: trudne boje Widzewa

Piękny stadion, mnóstwo kibiców, znany trener w osobie Franciszka Smudy - Widzew Łódź to główny kandydat do awansu do II ligi. Czterokrotni mistrzowie Polski są liderem w swojej grupie, ale o awans nie będzie im łatwo. Widzew w tej chwili ma tylko dwa punkty przewagi nad Lechią Tomaszów Mazowiecki. Sokół Aleksandrów Łódzki, który jest trzeci, traci pięć "oczek" i ma jedno spotkanie rozegrane mniej. O czym to świadczy? Każde potknięcie Widzewa może być bezwzględnie wykorzystane bez rywali. Całej lidze dodaje to kolorytu. Już w najbliższej serii gier dojdzie do ciekawie zapowiadającego się meczu, w którym Sokół podejmować będzie Lechię. To spotkanie może mieć spore znaczenie do układu tabeli. Do końca sezonu pozostało jeszcze kilka kolejek, w tym mecz, który również może być bardzo istotny - w przedostatniej kolejce Widzew, który przed sobą ponadto ma jeszcze m.in. potyczkę z Polonią Warszawa (czwarta w tabeli) podejmować będzie Lechię Tomaszów Mazowiecki. Czy to spotkanie zadecyduje o tym, który zespół awansuje do II ligi?

Kolorowych snow!

Re: Darek,trzymam kciuki za Widzew!

lwiczko, to jest trudna liga, bo z18 zespolow awansuje tylko1, Teoretycznie ten sezon wydawal sie latwiejszy od poprzedniego, ale tak nie jest-Druzyna pogubila za duzo punktow i ciezko jest odskoczyc
ps. fajny watek-trzebabylo go dac do sportu

Re: Darek,trzymam kciuki za Widzew!

Lwiczka9
A nie jest w sporcie? Chyba tam go umieszczałam...

Re: Darek,trzymam kciuki za Widzew!

Lwiczka9
O psiakostka,to chyba zdrowie i uroda...:)))Ok,przenosze do sportu,sorry!

Re: Darek,trzymam kciuki za Widzew!

Wenus
Przecież sport to zdrowie ;)

Re: Darek,trzymam kciuki za Widzew!

Ryo2
Uroda też , oglądałem kiedyś damską siatkówkę plażową  i fajnie się oglądało  ;)

Re: Darek,trzymam kciuki za Widzew!

Lwiczka9
No to na zdrowie kochani i dobrej nocki! Krzysiu thanks za piwko! a Wenus,ze nas raczy lodami! Buziaki wam i do milego! Bociek wrocil pozno i teraz musi stac na jednej nodze:)))

Re: Darek,trzymam kciuki za Widzew!

Ryo2
Dobrej nocki Lwiczko , buziak dla Ciebie ;)