Trzymam kciuki za Widzew Łódź!

Re: Darek,trzymam kciuki za Widzew!

Lwiczka9 napisał/a
A nie jest w sporcie? Chyba tam go umieszczałam...
Cześć, Lwiczko, przeniosłem ten wątek do sportu, ale jakby był w zdrowiu, to też nic by się nie stało, jak chłopaki słusznie zauważali — sport to zdrowie i uroda

Re: Darek,trzymam kciuki za Widzew!

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Dobrej nocy wszystkim :)

Re: Darek,trzymam kciuki za Widzew!

Ryo2
Dobrej nocki Wenus :)

Re: Darek,trzymam kciuki za Widzew!

szuw napisał/a
Cześć, Lwiczko, przeniosłem ten wątek do sportu, ale jakby był w zdrowiu, to też nic by się nie stało, jak chłopaki słusznie zauważali — sport to zdrowie i uroda
Ooops , ktoś tu chyba drobnego faux peisa strzelił ;)

Re: Darek,trzymam kciuki za Widzew!

Ryo2 napisał/a
Ooops , ktoś tu chyba drobnego faux peisa strzelił ;)
Cześć Ryo2
Kto i w jakim sensie strzelił tego faux peisa?

Re: Darek,trzymam kciuki za Widzew!

Ryo2
szuw napisał/a
Cześć Ryo2
Kto i w jakim sensie strzelił tego faux peisa?
Witam mości Szuwarze :)

Ty czystym przypadeczkiem pisząc o chłopakach podczas gdy Wenus to definitywnie dama . Swoją drogą przyznam że też mi sie to zdarzyło gdy raz jej odpisałem myśląc z początku że to Darek z racji avków podobnych

[...]

Aaaa, dziękuję Ryo2 za zwrócenie uwagi , faktycznie się pomyliłem... Zmyliły mnie podobne awatary. Przepraszam Wenus za pomyłkę! :)

Re: Darek,trzymam kciuki za Widzew!

da®®io
Marcin, to popraw jeszcze w tytule wątku nazwę Widzew bo tam jest za dużo liter " i "  wywal do kosza ten watek sisi-pipi bo to prowokacyjna glupota
123