Trzymam kciuki za Widzew Łódź!

Re: Darek,trzymam kciuki za Widzew!

Lwiczka9
Ok,Szu,dziekuje...Myslalm,że klikam w sport,bo "nowy temat" Zdrowia ... jest blisko tytułu Sport...więc wpadłam w "Zdrowie.."..bede bardziej uwazna. Milego weekendu!

Re: Darek,trzymam kciuki za Widzew!

da®®io
dzięki lwiczko, za ten watek, jak Widzew awansuje oby, to moze zrobie sobie awatar z emblematem klubu-zobaczymy:)

Re: Darek,trzymam kciuki za Widzew!

Taki problem to nie problem ;) ale faktycznie coś jest na rzeczy po zmianie mojego awatarka, Jola też mnie pomyliła z Darkiem :)

Re: Darek,trzymam kciuki za Widzew!

da®®io
przeciez wyglada bardzo kobieco:) jakbys się " podcięła " to wykapana Ty:)))

Re: Darek,trzymam kciuki za Widzew!

Wenus
Zawsze nosiłam długie włosy, nawet do pasa, te co mam teraz to są jak dla mnie króciutkie ;)
123