Tu Wolne media Szuw_

dziewczyna z perłami
Na Atlantydzie wyłoniła się silna zależność bycia tam od nastrojów administratorki, która może albo nie może czegoś czytać. Dlatego aby nie nie było osób ponad prawem, które wymierzają kary tak absurdalne jak np. kara za nielubienie Lothara, za skrytykowanie przyjaciółki, z którą mailuje, za urażenie brzmienia jej dialogu wewnętrznego, zakładam ten watek.

Re: Tu Wolne media Szuw_

dziewczyna z perłami
 Na administratorkę trzeba sobie zasłużyć.

Re: Tu Wolne media Szuw_

da®®io
ja nie odbieram Adminstatorce praw do regulaminowych posunięć, ale domagam się obiektywnego postrzegania użytkownikow, a te moje posty dały mi możliwośc wyartykulowania wszystkich obiekcji ktore przeczytal ogół i to stanowi największa wartość tej afery-może będę probował się hamować, ale przypuszczam, że sytuacja  podobna znów się powtórzy bo to jest węzeł gordyjski

Re: Tu Wolne media Szuw_

Wenus
Hej :) Wydaje mi się, że to anonimy tu mieszają. Zastanawiam się kto jest kim w tej grze?

Re: Tu Wolne media Szuw_

witaj za miedzą, dzieki za wsparcie Minko:) -ryo daje do zrozumienia, że ta ania to lothar, a więc ja nie mam żadnych wyrzutow, że ostro jej-jemu ripostuję

Re: Tu Wolne media Szuw_

Wenus napisał/a
Hej :) Wydaje mi się, że to anonimy tu mieszają. Zastanawiam się kto jest kim w tej grze?
coś się dzieje dziwnego z moimi relacjami z kawusią bo ona staje się zaczepna a i luba mi podpadla i jesli to jest Ana to nie wiem o co jej chodzi, ale juz zareagowałem adekwatnie i na temat

Re: Tu Wolne media Szuw_

da®®io
moze zmienie nieco taktykę i sprobuje wyśmiewania i olewania -jak radzi kapitanek

Re: Tu Wolne media Szuw_

dziewczyna z perłami
Anonimy dodają pieprzu, bo nikim są w tej grze. Już widać, że można je wykorzystać na mięso armatnie, jeśli prowadzi  wojnę pod płaszczykiem dobra narodowego i rozwoju duchowego. Cel uświęca środki, gdy najwyżej latają lothki.
1234 ... 13