Turniej International Champions Cup

ten kanał tvp sport najwięcej oglądam
21 lipca
* Manchester City–Borussia  Dortmund  0:1
* Bayern Monachium–PSG 3:1
22 lipca
* 21:45 Liverpool–Borussia Dortmund 1:3
mecze "towarzyskie" elitarnych klubów
jak się w tym rozeznam to uzupełnię wyniki

Re: Turniej International Champions Cup

da®®io
18 zespołów z sześciu krajów, 27 spotkań -
Aż sześciu przedstawicieli będzie miała Anglia (Arsenal,
Chelsea, Tottenham, Manchester City, Manchester United,
Liverpool), po czterech Włochy (AC Milan, Inter, Juventus,
Roma) i Hiszpania (FC Barcelona, Real Madryt, Atletico
Madryt, Sevilla), dwa Niemcy (Bayern Monachium, Borussia
Dortmund), a po jednym Francja (Paris Saint-Germain) i
Portugalia (Benfica Lizbona).

Re: Turniej International Champions Cup

da®®io
gwiazd odpoczywających po Mundialu tutaj nie będzie, ale mecze te mogą być ciekawe bo grac będa w nich " mlodzi gniewni " następcy - turniej ten będzie trwać do 12 sierpnia i odbędzie się aż 27 meczów

Re: Turniej International Champions Cup

Ryo2
Wszystkich raczej nie obejrzę ale trzymam kciuki za Tottenham i Romę (no i MU ze względu na Mou bo kibicuję wszystkim klubom które on prowadzi) :)

Re: Turniej International Champions Cup

da®®io
teraz leci powtorka Bayern-PSG i jest 3:1 ale jaka jest tego turnieju drabinka to za bardzo nie wiem i jak wylania się zwycięzcę?

Re: Turniej International Champions Cup

da®®io
to tego turnieju dotyczyla ta " kaczka dziennikarska " o meczu Sevilla-Chelsea na Narodowym, ale nic z tego nie wyszło

Re: Turniej International Champions Cup

teraz leci powtorka Bayern-PSG i jest 3:1 ale jaka jest tego turnieju drabinka to za bardzo nie wiem i jak wylania się zwycięzcę?
W sumie też nie wiem , trzeba by poszperać :D

Ale tam się dziwy dzieją bo albo Bundesliga stała sie niewiadomo jak mocna albo rywale mieli słabszy dzień bo Borussia też wygrała. Z Manchesterem City 1:0 :)

Re: Turniej International Champions Cup

da®®io
widziałeś, teraz Borussia Dortmund pogoniła Liverpool 3:1 - ciekawe co tam dalej będą za mecze 26. i 28 lipca będzie mecz za meczem zbaczymy które z nich będą dostępne - mam ich rozpiskę
123