Urodził się nam Bociuś :)))

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

Madziunia
Normalny. Normalnie przestaję lubić zwierzęta kiedy zapominacie o ludziach.

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

Wenus napisał/a
Pępkowe na forum, tego to jeszcze tu nie było

Łamiemy standardy 😆
To może jak będą już wszystkie 😉, no i imiona trzeba nadać, tylko jak je rozróżnić? :)))

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

Madziunia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez znam ich
Ta:) zwłaszcza świnki.

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Madziunia
Madziunia napisał/a
Normalny. Normalnie przestaję lubić zwierzęta kiedy zapominacie o ludziach.

Błędny wniosek Madziunia.

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

Hmm...zachwalana Madziunia cos nie teges..Zalecam umiar i cierpliwosc.  Ja tam pasuję. Dobranoc Jolcia,musze zachowac swoj rytm dobowy:)) Ups,planujesz przyjazd?

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Madziunia
A co ty taka zgorzkniała?

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Hmm...zachwalana Madziunia cos nie teges..Zalecam umiar i cierpliwosc.  Ja tam pasuję. Dobranoc Jolcia,musze zachowac swoj rytm dobowy:)) Ups,planujesz przyjazd?

Wiesz Lwiczko, my tu o "motylkach", a Madziunia na Duszy "poważniejsze" tematy poruszała 😀
Myślę jednak, że  Ba (tu wpisz obojętnie jaki numer), jest dla niej najbardziej odpowiednim rozmówcą, szczególnie ten podrabiany przez Illuma, on i wszystkie anonimki:))))
Ano falstart jak nic🙄

Tak Lwiczko na przełomie lipca i sierpnia zjadę na urlop :)

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Spróbuj sobie "cofnąć na podglądzie" ;) On jeszcze całkiem nie wyszedł ze skorupki, łapki ma jeszcze w środku bidulek, a trwa to już parę godzin.
12345