Urodził się nam Bociuś :)))

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

Wenus
Pępkowe na forum, tego to jeszcze tu nie było

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
W sumie to zgodnie z terminem bo napisałam, że może pierwsze pisklę wykluć się 16 wieczorem. Czyli wszystko zgodnie z planem :)

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

Lwiczka9
Prawda. Super! Moze mi sie uda dojrzec to piskle...

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

Madziunia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Odbiło Wam po prostu. Jak tym na tym filmie o misji pokojowej USA z psami. Pieski ważniejsze niż ludzie...? Normalnie głupiejecie.

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

Lwiczka9
Ale warto wiedzic z kim zgłupiec:)

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Madziunia
Madziunia napisał/a
Odbiło Wam po prostu. Jak tym na tym filmie o misji pokojowej USA z psami. Pieski ważniejsze niż ludzie...? Normalnie głupiejecie.

Filmu nie oglądałam, może jest interesujący, ale jaki związek ma z tym wątkiem?

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Ale warto wiedzic z kim zgłupiec:)

Madziunia weszła na Multi lewą nogą 🙄

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

znam ich
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Madziunia
Tu siedzą same czerwone pająki dlatego wolą zwierzęta od ludzi.
12345