Urodzinowo dla bliźniaczki:)

ten wątek jest dla Ciebie Beatko:)
za Twoją życzliwość do mnie i podtrzymywanie mnie na duchu-Prosze abyś nie ulegała tej " czarnej legendzie "
jaką mi przypasowano.
Wszystkiego Najlepszego, Szczęśliwego i Radosnego:)))

Re: Urodzinowo dla bliźniaczki:)

Anna.
Dołączam do życzeń dla bliźniaczki, choć mi nieznanej, to przecież dobre życzenia są do przyjęcia  :-).
Miłego świętowania!

Re: Urodzinowo dla bliźniaczki:)

Dołaczam do życzonek. Wszystkiego najlepszego i 100 radosnych latek :)

Re: Urodzinowo dla bliźniaczki:)

Matylda
Darku dziękuję pięknie za pamięć.
Zawsze będę po Twojej stronie 😊
My Bliźniacy musimy się wspierać 👍
Pozdrawiam słonecznie🌞
"Pojawiam  się i znikam".

Re: Urodzinowo dla bliźniaczki:)

Matylda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Dołączam do życzeń dla bliźniaczki, choć mi nieznanej, to przecież dobre życzenia są do przyjęcia  :-).
Miłego świętowania!
Dziękuję Aniu🌹
"Pojawiam  się i znikam".

Re: Urodzinowo dla bliźniaczki:)

Teraz już wiem jaka Beatka, zdażyłam przed północą.

Wszystkiego co najlepsze, Dżin z tortu niech spełnia Twe najskrytsze marzenia!  :)

ps.
Pozwoliłam sobie poprosić Dżina, abyś zaglądała na Multi ...logowana i na dłużej; )))

Re: Urodzinowo dla bliźniaczki:)

Matylda
Ryo2 napisał/a
Dołaczam do życzonek. Wszystkiego najlepszego i 100 radosnych latek :)
Pięknie dziękuję to bardzo,bardzo miłe 🌞
Pozdrawiam🌞
"Pojawiam  się i znikam".

Re: Urodzinowo dla bliźniaczki:)

Matylda
Jola napisał/a
Teraz już wiem jaka Beatka, zdażyłam przed północą.

Wszystkiego co najlepsze, Dżin z tortu niech

ps.
Pozwoliłam sobie poprosić Dżina, abyś zaglądała i Multi ...logowana i na dłużej; )))
Ach!Jolu dziękuję za życzenia 😚
"Pojawiam  się i znikam".
123