Urodzinowo dla bliźniaczki:)

Re: Urodzinowo dla bliźniaczki:)

hiena
Matyldo...wszystkiego najlepszego w tym szczególnym dniu!...Dużo zdrowia i radości przede wszystkim:)...i pare gwiazdek pomyślności życzę Tobie:)***!
przepraszam ze tam nie odpisałam...ale wiesz jak jest powoli...

Re: Urodzinowo dla bliźniaczki:)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Matylda
Matylda napisał/a
Ach!Jolu dziękuję za życzenia 😚

Cieszę się, że Dżin z Tortu spełnił nawet moje życzenie i widzę Cię zalogowaną!🙂
Oby jak najczęściej, na miarę możliwości oczywiście :)))

Witaj Beatko! 😙

Kawka i ciacho, dla Ciebie i pozostałych sympatyków 😋

No i do wakacji ...wyczekiwanego urlopu! :))
123