Urodzinowo dla bliźniaczki:)

Re: Urodzinowo dla bliźniaczki:)

da®®io
cieszę się, ze udało mi się Ciebie ściągnąć - Samych Pomyslności:)  i zagladaj tutaj do nas i do miłego, hej:)

Re: Urodzinowo dla bliźniaczki:)

Wszystkiego Najlepszego Matyldo!

Re: Urodzinowo dla bliźniaczki:)

Lwiczka9
I ode mnie przyjmij Mati:) czytalam,ze szykuje sie wspaniala uroczystosc! gratuluje synowi ,tobie i calej rodzinie! 54? daj spokoj małolato,zycie dopiero sie zaczyna...
Warto posluchac..
https://www.youtube.com/watch?v=T7ugvVfJ71Q

Re: Urodzinowo dla bliźniaczki:)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Matylda
Przyłączam się do życzeń, spełnienia marzeń tych małych i tych większych, i tych całkiem dużych :) I jak najwięcej słońca w sercu i na niebie ;)

Re: Urodzinowo dla bliźniaczki:)

Matylda
szuw napisał/a
Wszystkiego Najlepszego Matyldo!

Marcin, dziękuję i pozdrawiam😊
"Pojawiam  się i znikam".

Re: Urodzinowo dla bliźniaczki:)

Matylda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
[...]
Serdeczności Lwiczko ⚘🌞
Dziękuję z całego serduszka.
"Pojawiam  się i znikam".

Re: Urodzinowo dla bliźniaczki:)

Matylda
Wenus napisał/a
Przyłączam się do życzeń, spełnienia marzeń tych małych i tych większych, i tych całkiem dużych :) I jak najwięcej słońca w sercu i na niebie ;)
Wenus jesteś kochana .Dziekuję🌻
"Pojawiam  się i znikam".

Re: Urodzinowo dla bliźniaczki:)

Matylda
cieszę się, ze udało mi się Ciebie ściągnąć - Samych Pomyslności:)  i zagladaj tutaj do nas i do miłego, hej:)
Darku jakoś tak się teraz toczy moje życie- nie mam czasu na wielogodzinne  pisanie  na forum.

Milego.☺
"Pojawiam  się i znikam".
123