Usprawiedliwienie

Bardzo proszę o usprawiedliwienie i rozgrzeszenie mojej forumowej absencji, która spowodowana jest tym, że doba ma tylko 24 h, przez co ciągle nie mam czasu. Trollami proszę się nie przejmować, najlepiej ich ignorować, a w wypadku jakiegoś wyjątkowo brutalnego ataku, można komentarze forumowych rzezimieszków i dowcipnisi oczywiście zgłaszać do usunięcia.

Pozdrawiam, ściskam, całuję.

Piosenka przypadkowa:

Re: Usprawiedliwienie

da®®io
jakoś sobie radzimy, dziękujemy za tę wizytację:)

Re: Usprawiedliwienie

szuw napisał/a

[...]

W samą porę, bo jeszcze chwila i byłaby NN,.nieobecność nieusprawiedliwiona, jednak powinieneś się częściej "meldować" 🙂

Przypadkowa piosenka 😀

Re: Usprawiedliwienie

Inna mama
Bardzo proszę o usprawiedliwienie i rozgrzeszenie mojej forumowej absencji, która spowodowana jest tym, że doba ma tylko 24 h, przez co ciągle nie mam czasu.

Nooo, nie wiem czy będzie rozgrzeszenie? Wiedzieliśmy, dzięki Agnieszce, o urlopie na Atlantydzie, potem światowe media informowały, że urlop został brutalnie przerwany gdyż zostałeś pilnie wezwany do Cannes, podobno jakieś historyczne dzieło, duży budżet,  jakoś to zrozumieliśmy, a ty przybywasz i pokazujesz nam jakiś rosyjski dramat eroryczny???
To gdzie Ty naprawdę byłeś?

Re: Usprawiedliwienie

Jola
Inna mama napisał/a
[...]

:DD
Dramat erotyczny to tylko "odskoczna" kręcona w jakichś tam szuwarach :)), zapewne między jednym wiekopomnym dziełem, a drugim 🙂
Naprawdę zapracowany nasz Don Spartakus Szuwarek :))

Re: Usprawiedliwienie

Inna mama
;-) możesz mieć rację z tymi szuwarami, ale podejrzewam, że to nie była żadna odskocznia, tam musiały być kręcone sceny główne  ;-). Tam musiało się coś wydarzyć.
Chce rozgrzeszenia, niech odpowiada, przecież nie zadowolimy się informacją, że doba ma 24h.

Re: Usprawiedliwienie

Agnieszka
Całuski. Dobrze ci zrobił urlop. Obudził w tobie bestię.

Re: Usprawiedliwienie

 Chodzą przypadki po ludziach
123