Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku ale tak żeby go nie zepsuć w jego wymowie

Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku ale tak żeby go nie zepsuć w jego wymowie

odciąc i wrzucać do kosza a następnie bezpowrotnie deletować a resztę dyskusji jeśli jest sensowna ponownie przywracać do wątku bo czemu ktoś kto na to nie zasłużył ma leżeć zablokowany w koszu?

Re: Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku

da®®io
kontrowersyjne okreslenia powinno się moderować ale bez przesady bo nie każda szpila to inwektywa-język wypowiedzi musi mieć swoją ekspresję a nie być wygładzonym i przecenzurowanym-tutaj pisza dorośli ludzie i dlatego bez przesady-nie róbmy z forum przedszkola-w milej rozmowie obrażliwe slowa nie padają, a z agresorem mam prawo używac jego języka tak zeby zrozumiał

Re: Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku

da®®io
jeśli trolla awanturnika nie mozna wyciąc z środka watku to wskazane jest jego wymoderowanie w stopniu takim aby nie psuł sobą wątku

Re: Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku

da®®io
trzeba wziąc pod uwagę fakt, że troll nie jest przywiązany do swojego chamskiego wpisu, autor wątku i normalni dyskutanci tak i nie zycza sobie trafiać do kosza-jeśli ja zaplączę się nieslusznie do kosza to chcę mieć mozliwośc powrócic spowrotem na watek albo mieć szansę na usunięcie własnoręcznie tego mojego postu i wtedy mój awatar nie będzie bląkać sie po koszach bo czuję się z tym nieswojo

Re: Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku

rada
Najlepiej by było gdybyś się wyniósł z tego forum i skasował swoje konto. Bo tylko ty jesteś tu trollem i spamerem. No i nikt nie chce żebyś tu pisał. Odejdź póki czas.

Re: Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku

hiena
Haha powiedzial troll...mowisz za wszystkich troli?...np pochwal sie...

Re: Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku

da®®io
na 95% to jest illum-to chory pajac

Re: Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku

rada
Odejdź z tego forum. Wszyscy chcą żebyś odszedł. Nikt cię tu nie chce.
Tak samo było na Atlantydzie. Też nie chciałeś odejść więc zostałeś wyrzucony na zbity pysk. Jak wściekły pies.
Więc odejdź póki czas.
123