W Naszym Układzie Słonecznym pojawił się nieznany nauce obiekt kosmiczny

Re: W Naszym Układzie Słonecznym pojawił się nieznany nauce obiekt kosmiczny

da®®io
a zreszta wiele badań naukowych jest finansowane z prywatnych źródeł czy też fundacji, a więc nie widzę powodu, zeby pule finansowe podlegały jakimś ograniczeniom-może taki problem występuje w budzetowym, panstwowym finansowaniu nauki, ale w tych czasach to staje się marginalne i coraz rzadsze

Re: W Naszym Układzie Słonecznym pojawił się nieznany nauce obiekt kosmiczny

da®®io
choć to tajemnicze cygaro oddaliło się bezpowrotnie z rejonu naszego Układu Słonecznego to naukowcy od roku spekulują i fantazjują co do istoty tego zaobserwowanego zjawiska https://tech.wp.pl/oumuamua-byla-statkiem-zwiadowczym-wymarlej-cywilizacji-tak-twierdza-naukowcy-z-harvardu-6313624446502529a
- moim zdaniem tytuł tego artykułu jest zbyt sensacyjny i raczej nie do końca " poważny "

Re: W Naszym Układzie Słonecznym pojawił się nieznany nauce obiekt kosmiczny

Kpt.Wojtek
A tu sie nagle pojawila kometa "mariollka" . Ciekawe z jakiej wyspy we wszechswiecie netu przybyla?
Jaki jest jej cel? ....

Re: W Naszym Układzie Słonecznym pojawił się nieznany nauce obiekt kosmiczny

Mariolla
O hej widze ze o mnie tu mowa;))Co tam kapitanie?:)

Re: W Naszym Układzie Słonecznym pojawił się nieznany nauce obiekt kosmiczny

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
kpt. Mariolce udało się wciągnąć mnie w dyskusje, i tyle i tak powiedziała o sobie ile zechciała - nawet jesli to jest osoba z Atlantydy to jednak prezentuje całkiem inną postawę wobec mnie niz oni i jesli Ona tym się bawi to ja także staram się tym jej odwzajemniać, a jednocześnie pokazuję że nie jest prawdą o mnie to co forsuje Serenity z Aną
123