W Naszym Układzie Słonecznym pojawił się nieznany nauce obiekt kosmiczny

Re: W Naszym Układzie Słonecznym pojawił się nieznany nauce obiekt kosmiczny

Ryo2
Madziunia napisał/a
Jak widać wszyscy naukowcy lubią bawić się Biblią. W teorii/? -> starożytni kosmici z aniołów czynią kosmitów czy też z Anaków. W ten sposób starają się dowieść prawdziwości biblijnych opowieści czyli prawdziwości biblijnych przygód, co oczywiście wg. mnie stanowi zupełnie idiotyczny pomysł. Wiadomo przecież, że Biblia to mitologia. I tak sięgając do innych mitologii łączą niczym nie poparte hipotezy, co daje obraz wiary w krasnoludki i olbrzymy, a cuda zyskują nazwę zaawansowanej techniki kosmitów.
A po co mieszać do tego od razu Biblię? Kosmici są pozareligijni a nie jestem pewien czy im by przypisywano rolę aniołów (przynajmniej w religiach opartych na Biblii)

Re: W Naszym Układzie Słonecznym pojawił się nieznany nauce obiekt kosmiczny

Kasia to jest "moja" kochana biblistka:) Jej wszystko kojarzy się z Biblią

ps.skoro mamy tutaj czasem Kasię to teraz Ty zaproś tutaj TB

Re: W Naszym Układzie Słonecznym pojawił się nieznany nauce obiekt kosmiczny

Madziunia
Słucham czasami o tych starożytnych kosmitach i jednak Biblię te hipotezy mieszają. Dlatego też te nauki w ogóle mi nie pasują. Naukowcom odwala.

Re: W Naszym Układzie Słonecznym pojawił się nieznany nauce obiekt kosmiczny

Madziunia
Coś mało słuchasz o starożytnych kosmitach. A ja tylko czekam, kiedy powiedzą coś nt; Biblii i jeszcze mój instynkt mnie nie zawiódł.

Re: W Naszym Układzie Słonecznym pojawił się nieznany nauce obiekt kosmiczny

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Madziunia
hej, zobacz jak to wygląda u Sumerów-inteligentna cywilizacja - kolebka ludzkosci, aż tu nagle w ich prapoczątkach znów jakas "planeta Nibiru" i dlugowieczni wladcy, glupkowata mitologia religijna i wszystko wchodzi w tory absurdu i fikcji bo znów nauka nie wie skąd oni 8000 lat temu się wzięli

przecież nasz koleżka " ba " twierdzi, że w tym miejscu w Turcji 10 tys lat temu żyli  " Aniolowie " a nie ludzie https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Göbekli_Tepe

Re: W Naszym Układzie Słonecznym pojawił się nieznany nauce obiekt kosmiczny

Madziunia
No przecież ŚJ religia nie pozwala wierzyć w ludzi w tym czasie. U nich człowiek pojawia się w ok. 4000r p.n.e.
Wcześniejsi to nie ludzie. Mogą być i aniołowie byle stworzeni przez Jehowę, chociaż takiego Boga wówczas nie znali ci ludzie. Potem dojdzie trochę nauki i eksperyment klonowania wg. bardziej nawiedzonych naukowców. Ale jakie pieniądze na te ich hipotezy zostają wydawane...? Dlatego też uważam, że i naukowcom należy obciąć budżet na ich wielkie z nazwy odkrycia.

Re: W Naszym Układzie Słonecznym pojawił się nieznany nauce obiekt kosmiczny

czyżbyś uważała, że już wszystko zostało odkryte??? przecież sama lubisz od nowa " wyważac drzwi do lasu " i tworzyć alternatywne teorie i to w problematyce wydawałoby się już poznanej i  przepracowanej-ludzkość, nauka muszą ciągle coś odkrywać i udawadniać bo zmieniają się metody i narzędzia poznawcze, a to pociąga za sobą nakłady finansowe-czym innym są sensowne wydatki na rozwój badań, a czym innym ich rzetelniejsza kontrola
123