Re: W Szanghaju zycie wraca do normy...

Tymczasem we Włoszech:

Re: W Szanghaju zycie wraca do normy...

duszek
jakoś s-f?

Re: W Szanghaju zycie wraca do normy...

duszek napisał/a
jakoś s-f?
Zgadza się, sceny jak z jakiegoś filmu Science fiction.
To, co oglądaliśmy kiedyś w "Gwiezdnych wojnach" powoli staje się rzeczywistością:
Pozdrawiam :)

Re: W Szanghaju zycie wraca do normy...

duszek
z tym, że życie to nie film i jak się w tym wszystkim odnaleźć??
dobrze, gdy te technologie i możliwości służą człowiekowi na plus a nie na minus
Pozdrawiam serdusznie :))

[...]

Myślę, że nie ma co się bać rozwoju technologi, robotyki itp. W większości ta technologia nam służy i usprawnia życie. Również Pozdrawiam Serdecznie :)

A wracając do obecnej sytuacji:

"Postapokaliptyczny klimat w Monachium":

"Policja w Ciechocinku nadaje komunikaty głosowe':

Re: W Szanghaju zycie wraca do normy...

Tutaj kilka fajnych robotów, niczym z filmów science fiction:

Re: W Szanghaju zycie wraca do normy...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Włochy: Rosyjski zespół antykoronowy w drodze do Bergamo:

"Rosja w ramach pomocy przysłała do Włoch stu lekarzy. Tyle że to lekarze wojskowi w randze majorów, pułkowników i generałów, zaprawieni w wojnach w Afryce i na Bliskim Wschodzie. Włosi pytają, czy to jeszcze pomoc, czy już desant".

"Gorzej, jeśli Litwie Łotwie i Estonii zaproponują tez pomoc..."

Re: W Szanghaju zycie wraca do normy...

"Robot Boston Dynamics patroluje park i ostrzega spacerowiczów"

"Boston Dynamics znalazło kolejne zastosowanie do robota-psa nazwanego SPOT. Tym razem jego zadaniem będzie patrolowanie Singapurskiego parku Bishan-Ang Mo Kio i ostrzeganie przechodniów, aby zachowali odpowiedni dystans względem innych spacerowiczów. Rozwiązania dotychczas znane z filmów science fiction powoli wdzierają się do naszej codzienności. Oby tylko rozwój szalenie sprawnych robotów, a SPOT z pewnością do takich należy, nie poszedł w stronę wizji przedstawionej w jednym z odcinków serialu Black Mirror. Zostawmy przyszłość na boku i skupmy się na teraźniejszości, która przedstawia się już mniej złowieszczo. Robot Boston Dynamics wykonuje bowiem całkiem pożyteczną pracę."

Cały artykuł <<--