Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

hiena
Przeczytałam...i okazało się ze jednak nakręcili pare w lodzi...to byl taki recital lecial w tv...a ty byles w tym miejscu kiedys lub pamietasz je?...https://m.youtube.com/watch?v=oSoNroIT_u0

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

te plenery z " lucioli " to moze byc ulica Pomorska bo w tle widac pomnik Kosciuszki na pl.Wolnosci, ale to trochę daleko ode mnie, a ten " ksiezy mlyn " to rejon blizszy mnie, ale wiesz on juz tak przygnębiajaco nie wygląda choc nocą i tak tam się nie zapuszczam-a z tej fabryki Uniontex to zostały tylko ceglane mury na ul. Kilinskiego,  a bocznica kolejowa jest juz dawno zdemontowana

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

tifani
Tak szkoda,  ale  życie nie trwa wiecznie. Wcześniej czy później wszystkich nas to spotka.  Dlatego ciesz się życiem i bierz z tego życia ile się da, starając się zachować uczciwość wobec siebie i innych.....  myślę, że Kora tak żyła.

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

Ryo2
tifani napisał/a
[...]
Staram sie tak żyć jak piszesz  ;)

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

Perełka
Kora to styl  w muzyce, ubiorze, sposobie bycia. To osobowość.

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

tifani
Dzisiaj Tomasz  Stańko....
https://youtu.be/g7RXcvDT9SU

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

da®®io
no wlaśnie miałem podać tę wiadomosć - o śmierci tego słynnego jazzmena - wyprzedzilaś mnie tiffany

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
tifani napisał/a
Dzisiaj Tomasz  Stańko....
https://youtu.be/g7RXcvDT9SU
On też? Raaany ;/