Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

Wenus
Widziałam też tę wiadomość o jego śmierci ale jego akurat nie znałam, pewnie dlatego, że nie jestem fanką jazzu.

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

Ta płyta powstała pod koniec lat dziewięćdziesiątych, zakochałam się od pierwszego posłuchania i mam ją do dziś.

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Witamy na pokładzie Kapitanno,no coz,fakty sa brutalne..Kogut tam  moze byc tylko jeden:))) Mysle,ze to frustracja wcorajszego wieczora i odwieczne pytanie: bzyknac czy nie bzyknac...Ale..niech mu sie odkorkuje korek,zyczmy mu tego:)))
Manuela jak zwykle w sedno... Mi zaangazowania i widoku Kory bardzo ostatnimi czasy brakowalo....Niestety ten prezydencik w krotkich majteczkach tym razem slusznie powiedzial,ze konczy sie jakas epoka.. Czy wiedzial,ze pani prof.Sroda byla w momencie jej smierci? To wielce znaczace..A ze on sie migdalil i pierwsze pocalunki wraz z utworami Kory to mam to gdzies...Nie bede go tu cytowac,nie zasluzyl,jest w sieci jego wypowiedz...
Wspaniale kobiety,Kora,[*]Sroda,Gretka,Płatek,Łetowska,Bochniarz...niech nadal krzewia idee wolnosci..i kontynuuja dzieło zmarłej choc na innej niwie....Kobiety wiele mogą...
Jasne, ze bzykac jak facet i kobieta sa wolni, jak ma sie czym, inaczej kobieta moze sie poczuc niedowartosciowana, to dla niej obraza.

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

tifani
Prawdziwy z Ciebie zuch.  Podejrzewam, że panny walą drzwiami i oknami. ;)

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Luciolla była kręcona na ulicy legionów...świadek opowiadał ze kręcili go w nocy...
ale było jasno jak w dzień...przez reflektory...a Kreon to tak jak piszesz księży młyn...a dokładnie ulica abramowskiego między jakims parkiem...albo koci szlak tak piszą na you tube pod klipem...a te katakumby ponoć teraz wyglądają gorzej niż wtedy...

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

da®®io
no i ok, niech bedzie ze to ul. Legionów wtedy to było Obronców Stalingradu - z tylu tramwaju widac pomnik Kosciuszki a polożenie tych ulic Pomorskiej/d.Nowotki i.Legionów/d.Obronców Stal.to ich przedlużenie przechodzace przez plac Wolnosci, a więc wszystko.się zgadza

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

Perełka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
I Stańko? Szkoda.  Brak Kory i Tomasza Stańko będzie bardzo widoczny.

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

To inaczej się wtedy nazywała ulica...szkoda ze akurat tam cię nie było wtedy gdy...
kręcili teledyski...dzięki za mapkę jeśli będę w Łodzi zobaczę te okolice...dalej  nie mogę tego strawić...wykończyła ja ta cholerna służba zdrowia i lekarze i nie tylko ja
://...
12345