Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

u nas w Łodzi często w rozmowach kolezenskich poslugujemy się nazwami ulic jakie znaliśmy w minionych czasach
https://www.google.com/search?q=lodz+ul.+Obroncow+Stalingradu& my ją nazywaliśmy skrótowo czyli " ul. Obrońców

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

da®®io
skoro tak Cię zaciekawiła ta lódzka ulica to tutaj masz info z wiki
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Ulica_Legionów_w_Łodzi
w tej okolicy jest plac.Wolnosci, Manufaktura, Rynek Starego Miasta i slynny Park Śledzia

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

da®®io
Kora zawsze kojarzyła mi się z Krakowem, ale dzięki temu wątkowi stała się także " łodzianką "

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

da®®io
a to jest najdłuższa ulica miasta ul.Pomorska dł.ponad 11km i konczy się w podłodzkiej Nowosolnej
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Ulica_Pomorska_w_Łodzi

Re: Właśnie przeczytałam, że Kora nie żyje :(

Zobaczyłam i to jest ta sama ulica w teledysku...może...napewno budynki się zmieniły i nie są takie szare jak kiedyś...co do ulic to myślałam ze ul.piotrowska jest najdłuższa w Łodzi a tu okazuje się ze pomorska ma tyle km!...nie wiem kto dał taka idee manaamowi żeby akurat nagrać tam te teledyski?...chyba to miasto miało wtedy taki niepowtarzalny klimat...lub gdzieś czytałam ze jackowski pochodził z Łodzi i może to był jego pomysł?...ale z drugiej strony to było wtedy polskie Hollywood i chyba stad się to wzięło...
12345