W pewnym artykule o Krystynie Pawłowicz...

W pewnym artykule o Krystynie Pawłowicz...

Anna.
Ten post był aktualizowany .
Napisano o prywatnyn akcie oskarżenia wobec tej pani za "Wielokrotne znieważanie lesbijek i gejów", do znalezienia w sieci.
Jako "czytaczka", nigdy nie omijam komentarzy i trafiłam na:

"Poeta nieznany

Nic na to nie poradzę! Wybaczcie Poecie
Lecz ja się zakochałem w tej oto kobiecie!
Kocham małe oczęta, w tłuszczu zatopione!
Czółko niskie, dziewicze, myślą nieskażone.
Kocham krótkie nóżęta, które jak dwa słupy
Z trudem ciężar dźwigają wielkiej, tłustej ...
(Tu rym sami wymyślcie jeśli chcecie mili
By mi ten skromny wierszyk na forum puścili;))
Kocham wielkie piersiątka co wiszą jak dzwonki,
Te podwójne podbródki, tę talię biedronki.
Lecz przecież ma wybranka, prócz tłustego brzucha,
Winna mieć wiele zalet umysłu i ducha
Które chciałem opiewać! Lecz tu przyszła bieda!
Bo wierszyka o niczym napisać się nie da"

PS.
Autor nieznany wydał mi się jakoś znany :-), gdyby tu kiedykolwiek zajrzał pozwolę sobie zostawić mu pozdrowienia, jak zwykle serdeczne :-).

PS.
Czy komuś jeszcze wierszyk i autor wydaje się znamy  :-)?

Re: W pewnym artykule o Krystynie Pawłowicz...

Kpt.Wojtek
Mnie sie wydaje, ze napisal to Rat jeszcze na onecie lata temu na czesc jeszcze wtedy zdegustowanej , a dzis juz i rozbieganej Ewki.

Re: W pewnym artykule o Krystynie Pawłowicz...

Anna.
Cześć Kapitanie.
Widać, że powyższy test niewielu kojarzy z tym, z którym my go kojarzymy :-).
Ps.
Ciekawam bardzo z kim będzie się kojarzyło to, co mnie przyszło na myśl po nocnym głosowaniu:

https://youtu.be/PKh68MFd2Do

Re: W pewnym artykule o Krystynie Pawłowicz...

MaryLou
hej Anno...dzieki za link...nietrudno skojarzyc...Ale spoko...juz niedługo król królem królowi króla....
Idzie lewica I..NIESTETY..KONfDEFRACJA...Dwie partie kotów odejda niebawem w zapomnienie..kwestia czasu...
Pozdrawiam sobotnio...wierna czytaczkę wszelakiego dobra..hmm..witam w klubie:)

Re: W pewnym artykule o Krystynie Pawłowicz...

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Witam. Mnie z Jaroslawem Wielkim Kulawym;)

Re: W pewnym artykule o Krystynie Pawłowicz...

da®®io

co za " sympatyczna para " - on gra w kieszonkowego bilarda, a ona pokazuje swoja rogatą dusze

Re: W pewnym artykule o Krystynie Pawłowicz...

ps. sam nie wiem, co sądzic o tej ekstrawaganckiej kreacji na jadowitą osę u tej pani - normalnie " ver-sa-cze " :)))

Re: W pewnym artykule o Krystynie Pawłowicz...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Cześć Mario :-).
"NIEDŁUGO" trwa już drugą kadencję...4 lata to szmat czasu, nie widzę światełka w tunelu.
Lewica...dobrze, że wróciła, ale na ten moment, dla mnie, ma twarz Adriana Zandberga, któremu dobrze życzę, ale sam nie uciągnie.
Pozdrawiam
12