W pewnym artykule o Krystynie Pawłowicz...

Re: W pewnym artykule o Krystynie Pawłowicz...

Anna.
Witaj Kapitanie.
Wiem, że nie powinno mnie to bawić, jednak uśmiałam się okrutnie :-D. Przydomek dotąd nieznany :-).

Re: W pewnym artykule o Krystynie Pawłowicz...

Anna.
Odrażające typy, brzydota wewnętrzna wylazła na twarza i rozlała się po ciele...brrr
Znam identyczny typ kobiety, głowę nosi wysoko, a przy okazji rozmów, z drobniejszymi od niej, o tuszy krzyczy wręcz "Każdy wygląda na ile go stać".
12