W sprawie zmiany nazwy forum:)

Re: W sprawie zmiany nazwy forum:)

Wspomnienie

Re: W sprawie zmiany nazwy forum:)

rusałka
Najpierw pobierasz albo link z neta albo z komputera  wtedy klikasz rozmiar ,powinno zmniejszyć :)

Re: W sprawie zmiany nazwy forum:)

Wspomnienie

Re: W sprawie zmiany nazwy forum:)

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rusałka
No nie wiem, raczej nie otwarcie na forum, to mój prywatny azyl. Na FB właściciel konta nie ma możliwości jak np. Szu na tym forum:), mam złe doświadczenia.

Re: W sprawie zmiany nazwy forum:)

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Reeety,  w kadrze sam diabeł:), chyba prościej nie z mojego linka, a bezpośrednio z net pobrać obrazek o właściwej rozdzielczości. Widziałam u Kropelki, wkleja bez problemu, ale jak to nie wiem.

Witaj  życzliwa Duszo:)

Niedługo się przeprowadzam (kraj) i od jakiegoś czasu porządkuję na różnych płaszczyznach:) Niedawno poprosiłam Marcina o pomoc w całkowitym usunięciu konta, widzę, że się udało, ale zaglądanie zaczęło kusić, okropne uzależnienie:) Nie wiem czy stamtąd będzie mi się chciało pisać, nawet jeśli, to raczej już bez logowania.

Pozdrawiam:)

ps.
Przy okazji zajrzałam na starą Magię, byłam ciekawa gdzie przeniesie się Wojtek. Ogólnie klimat bez zmian. Nigdy więcej kontaktu z "toksycznymi" osobami, delikatnie ujmując, i nie chodzi mi tu akurat o Wojtka, on sam pewnie gości na wielu innych forach:), jego sprawa.

Re: W sprawie zmiany nazwy forum:)

Wspomnienie

Re: W sprawie zmiany nazwy forum:)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zacny suchar, milordzie:)
zacny suchar, milordzie:) napisał/a
Aktualnie, to "Forum walki dobra ze złem", wiesz Szu, dla DOBRA powinien istnieć kontrast w postaci ZŁA, może jednak drzwi nieco uchylisz?:)
Moim zdaniem powinniśmy jak najszybciej się rozdzielić i nie wchodzić sobie w drogę. Jest tutaj kilka osób bardzo zdystansowanych, lubianych przez wszystkich (tak mi się wydaję), na przykład Rozalka, Kropelka, Sputnik, Dziewczyna z Perłami, Pocieszona_Nadzieja — ukryta, ale ja ją widzę (to moi faworyci jesli chodzi o zdystansowanie), Sylwia (nie wiem tylko — czy Ana odważyłaby się wejść na forum Sylwii), Matylda, Wenus, Jola, Kpt.Wojtek, Ana, Kawusia, Lwiczka, Lady_Szatan, Wojtek, William, Tosia (i jeszcze pewnie inni, jesli kogos pominąłem, to przepraszam).Więc załóżcie forum i działajcie. Ja i tak nie mam na to czasu i powoli będę się z tego kabaretu całkowicie wycofywał. Nie ma to nic wspólnego moimi forumowymi sympatiami i antypatiami i obecną sytuacją na linii frontu. Mnie forum jest niepotrzebne i myślę, że to Wojtek bardziej potrzebuje tego kontaktu z ludźmi niż ja. Więc zróbcie to dla niego — macie moje błogosławieństwo ;) Ja i tak 1 lutego miałem poinformować, że forum będzie działało tylko do 1 marca, po czym zostanie wyłączone — a tę decyzję podjąłem już dawno temu, jak jeszcze działało forum na Onecie (myślałem, że wytrzymam z Wojtkiem do tego 1 marca, ale nie dałem rady — przepraszam). 1 lutego poinformuję o tym oficjalnie — tak jak kiedyś obiecałem, że zrobię to z miesięcznym wyprzedzeniem (tak, żebyście zdążyli założyć sobie nowe forum i odnaleźć się na nim).

PS. Nigdzie nie uciekam i nie rozpływam się, dalej będę dostępny na skrzynce pocztowej — zostawię sobie też bloga, a może czasami zajrzę na Wasze forum i zrobię zadymę.

PS. Odnośnie co do Wojtka — to do 1 marca pozostanie tutaj osobą Persona non grata i każdy jego komentarz zostanie skasowany — więc im szybciej zbudujecie nowe forum, tym lepiej dla jego samopoczucia.

Re: W sprawie zmiany nazwy forum:)

Kpt.Wojtek
No i skonczy sie rumakowanie >:DDD Idy marcowe, cholerka >:D