Honey
https://www.youtube.com/watch?v=nDqfttCOFjg
///////////////////////////////

Re: Ważne

Wiliam

Re: Ważne

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
I dla tych wszystkich którzy odczuwają przykrość ze strony innych.

///////////////////////////////

Re: Ważne

Re: Ważne

Honey
Hm,było wiele sporów o to czym jest natura człowieka. Myślę,że większość cech człowieka jest nabytych stąd tyle fochów i achów. Z natury człowiek jest dobry reszta to uwarunkowania a to można zmienić jeśli się chce.
Spróbuj mnie obrazić-jak to robisz innym :)
Ręczę Ci,że nie dotknie mnie ani pogarda,ani poniżenie ponieważ nie utożsamiam się z tym-to właśnie można w ludzkiej naturze zmienić.

Miłego dzionka przystojniaku :)
///////////////////////////////

Re: Ważne

Re: Ważne

Honey
I tam,pitolisz, ostatnimi czasy poznałam dogłębnie swoje serce i jego niezwykłe możliwości elektromagnetyczne   i nie odwracaj mi tu kota ogonem.
Skąd pomysł?...ano stąd że twierdzisz iż natury nie można zmienić-to chyba jasne wyzwanie :)
 Ja Cię tu nie kokietuję (hłe,hłe) tylko rękawicę rzucam to coś jak lekcja poglądowa dla tych którzy czują się urażeni Twoimi prowokacjami, a Ty mi tu o drodze do serca.....nie kombinuj już tam jesteś,przytulam......i cały świat <3

Re: Ważne

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
To może coś po polskiemu -zawsze na czasie :) https://youtu.be/NIebQPz7bHs
12345