Wenus, sorki:( z tą aborcją BĘDZIE INACZEJ niż piszesz na N A

Re: z ta aborcją będzie inaczej niż myślicie

dziewczyna z perłami
Niedawno byłam w kościele i w to co zobaczyłam nie mogłam uwierzyć. Na ekranie wyświetlone słowa modlitwy, których sens był mniej więcej... kochajmy Pana za to, że musimy się go bać. Pomyślałam o absurdzie, w którym uczestniczę i kogo czci obecny kościół, który swoim prawem promieniuje na politykę.

Re: z ta aborcją będzie inaczej niż myślicie

dziewczyna z perłami
Wyobrażasz sobie naszych polityków, którzy śpiewają "Winoroślą Pana jest lud Izraela"?, a potem idą podejmować decyzje państwowe?

Re: z ta aborcją będzie inaczej niż myślicie

da®®io
a co sądzić o tym stwierdzeniu pr.Chazana " powinno się karać taksówkarzy wiozących pasażerki na zabiegi aborcji " czy to nie jest paranoja? może teraz będą szkolić taksówkarzy pod kątem rozpoznawania stanu ciężarnej kobiety-to co się dzieje w tej Polsce to zakrawa na kontynuację seriali " Zmiennicy " - " Alternatywy " i Misia-ale to już nie jest śmieszne ale straszne

[...]

Darrio, dlaczego ten prof. Ch. nie chce karac sprawcy poczecia, jego rodzicow i szkolnego katechety, ktorzy nie potrafil przekazac sprawcy chrzescijanskich wartosci?

Re: z ta aborcją będzie inaczej niż myślicie

da®®io
on będzie chciał kary dla wszystkich którzy umozliwiają dokonanie tego czynu aborcyjnego i nie ważne czy potrzebnego i koniecznego czyli-lekarzy, położnych, pielęgniarzy, szpitalnych szatniarzy, taksówkarzy i pewnie motorniczych, kierowców autobusów i kioskarek które sprzedały bilet umozliwiajacy dojazd do placówki medycznej-tak to może będzie wyglądać z punktu widzenia tych " talibów " -paranoja coraz głębsza i coraz realniejsza

Re: z ta aborcją będzie inaczej niż myślicie

da®®io
Marcin, czytałem - jest ok:)
sok

Re: z ta aborcją będzie inaczej niż myślicie

sok
straszne lewactwo tutaj.

Re: z ta aborcją będzie inaczej niż myślicie

wiadomo
Bo tu same tęczowe gendery, islamofile i leninowcy.
12345