Wenus, sorki:( z tą aborcją BĘDZIE INACZEJ niż piszesz na N A

Re: z ta aborcją będzie inaczej niż myślicie

Lwiczka9
Nie wiem Wenus czy wiesz ale jesli Ty lub kolezanka,siostra,corka etc....poronisz samoistnie albo ciaza bedzie obumarla to prokurator bedzie robil dochodzenie czy nie chcialas dokonac aborcji...Byly juz takie przypadki...W pelni popieram poglad Darka. Nie akceptuje tak dalekiej ingerencji panstwa  i kosciola w moje nqjvardziej intymne sfery. Slowem- precz od brzucha kobiet!

Re: z ta aborcją będzie inaczej niż myślicie

młoda
Przepraszam Lwiczko, że zapytam ale czy [wymoderowano napastliwy komentarz, pełen wycieczek osobistych.],

Re: z ta aborcją będzie inaczej niż myślicie

da®®io
to czy nas to dotyczy czy nie to nie ma nic do rzeczy-kazdy ma prawo do swojego zdania-nie sil się na złośliwości bo się nie znamy-obywatele europejskiego panstwa XXI wieku nie mogą się godzić na dyktat średniowiecznej inkwizycji-kazdy dorosly człowiek powinien sam decydować o swoim zyciu- a twoja insynuacja jest chamska bo te taliby które to uchwalają są często w podobnej sytuacji jak my-tylko maja moher na głowie i zagryzaja torunskie pierniki

Re: z ta aborcją będzie inaczej niż myślicie

Re: z ta aborcją będzie inaczej niż myślicie

młoda
Nie piszę o tych co uchwalają tylko o was /o tobie/, Dlaczego się wtrącasz w moje sprawy? Twoje zdanie na temat mojej ciąży czy mojej aborcji nikogo nie obchodzi. Jak ty w ogóle śmiesz się wypowiadać o moich intymnych sprawach?

Re: z ta aborcją będzie inaczej niż myślicie

a o jakich intymnych twoich sprawach rozmawiam? a czy tę doktrynę antyaborcyjną wyczytałaś w Biblii? czy nie widzisz, ze to kościół zaglada wszystkim w majtki i pod kołdrę, a sam skrywa swoje mroczne tajemnice

Re: z ta aborcją będzie inaczej niż myślicie

da®®io
ty chcesz rodzić na potęgę to ródź dostaniesz 500+ a ja chcę w niedzielę robic zakupy i wywalić w wyborach pis-takie.moje obywatelskie prawo

Re: z ta aborcją będzie inaczej niż myślicie

da®®io
w tych sprawach intymnych panował spoleczny kompromis i to wasza strona rozpętała tę awanturę-wkladacie kij w mrowisko i się dziwicie że się ludzie wkurzają-nie kazdy jest w sektach smolenskich i św.Pawła-to nie jest średniowiecze
12345