Więc jednak burza...

Re: Więc jednak burza...

rozalka
Że ja??? No bo od początku mówię, że jestem idealna:))) To taka moja wada, że o tym wiem:)

Re: Więc jednak burza...

rozalka
Żartowałam, Szuwarku:) Ty nie masz wad:) Czasem za długo odpisujesz, ale jakoś to znoszę:)

Re: Więc jednak burza...

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna w perłowej sukience
Oj, Mleczyk przynajmniej była płodna słowotwórczo:) Ileż to ja się przy niej nauczyłam nowych słów:)
A Lola to ciągle powtarza te same treści:)  I się dziwi, że to, co pisze, nie robi na nikim wrażenia:) My już mieliśmy gwałty i domestosowe prawe morderstwa, mnie już naprawdę nic nie zaskoczy:)

Re: Więc jednak burza...

miła
Dopóki nie dotyczy ciebie i twoich bliskich, to siie nazywa brak empatii i zobojętnienie na cierpienie człowieka

Re: Więc jednak burza...

rozalka
Prawdopodobnie za wiele kłamstw już tu usłyszałam, żeby uwierzyć w kolejne. A los drugiego człowieka nie jest mi obojętny, bo niosę pomoc potrzebującym, jak tylko potrafię, zarówno duchową, jak i materialną. Ale niestety, nie jestem w stanie zbawić całego świata. Jezusowi też się nie udało:)

Re: Więc jednak burza...

miła
Nie mają znaczenia twoje dobre uczynki jeżeli z pobłażaniem patrzysz na niszczenie drugiego człowieka i zabawę jego życiem

Re: Więc jednak burza...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
rozalka napisał/a
Że ja??? No bo od początku mówię, że jestem idealna:))) To taka moja wada, że o tym wiem:)
Akurat Ciebie nie miałem aż tak bardzo na myśli, bo jesteś prawie idealna

[...]

Rozalko, skoro tak uważasz, to mogłabyś zrobić karierę polityczną, w dyplomacji! I oto poznaliśmy naszą nową Panią Premier! ;)