Więc jednak burza...

Re: Więc jednak burza...

rozalka
Dobrze, że zdajesz sobie sprawę ze swoich wad, Szuwarku:) To pierwszy krok do pracy nad sobą:) Ale to chyba będzie długi etap wędrówki, czyż nie? Ja już chyba tego nie doczekam:)

Przeżyjemy:) Bo, jak nie my, to kto?

Re: Więc jednak burza...

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Cieszę się, Ana, że jest w Tobie optymizm:) Dobrego dnia Ci życzę:)

Re: Więc jednak burza...

dziewczyna w perłowej sukience
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
Rozalko, Lola jest tak niespójna, że nie warto się przejmować. Raz pisze logicznie, drugi pół logicznie, a trzeci bez sensu jak "mleczyk" . Dokładnie mając podobne myślenie, a nawet słownictwo jak "mlecz".
Przyszła po to, żeby zrobić zadymę z pretensjami, które tu nie pasują.  Nie sądzę, żeby jej twórczość na forum była warta powielania, bo kto by zapisywał "złote myśli" mlecza?

Re: Więc jednak burza...

dziewczyna w perłowej sukience
Lola wdawała się w dyskusje na forum "kłopoty z duszą", a potem przenosiła na "marsa".

Re: Więc jednak burza...

dziewczyna w perłowej sukience
Szuw, ten obrazek jest super. Lola to te czarne chmury, które dążą do falowania wody.  Nikt nie ma wpływu na jej czarne myśli, prześladowania i buzowanie adrenaliny.  Współczuję tym, którzy z nią przebywają na co dzień.
Ktoś agresywny w internecie jest tak samo agresywny w życiu.

Re: Więc jednak burza...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
rozalka napisał/a
Dobrze, że zdajesz sobie sprawę ze swoich wad, Szuwarku:) To pierwszy krok do pracy nad sobą:) Ale to chyba będzie długi etap wędrówki, czyż nie? Ja już chyba tego nie doczekam:)

Przeżyjemy:) Bo, jak nie my, to kto?
Oczywiście, że zdaję sobie sprawę ze swoich wad — nigdy nie miałem z tym problemu i ciągle pracuję, żeby się ich pozbyć. Niestety, gdy obserwuję otoczenie, to bardzo często mam wrażenie, że tylko ja zdaję sobie sprawę ze swoich wad, a większość widzi tylko swoje zalety (i nie trzeba wcale daleko szukać)

Re: Więc jednak burza...

miła
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna w perłowej sukience
Biorąc pod uwagę, że Lola to Jakub to faktycznie ktoś tam mówił że bał się, czy nie stracił Jakub/Lola kontaktu z bazą

Re: Więc jednak burza...

[...]

A jeśli już rozmawiamy o moich wadach, to czy mogłabyś wymienić, te najbardziej rzucające się w oczy (na tym forum). Chętnie poznam Twój punkt widzenia :)

Inne osoby też mogą wymieniać moje wady — ułatwi mi to pracę nad sobą (być może jakiejś wady nie dostrzegam u siebie).