Więc jednak burza...

Re: Więc jednak burza...

rozalka
Dla kogo nie mają znaczenia? Bo dla mnie i dla tych, którzy są ich adresatami, mają:)

Nie widzę tutaj niszczenia drugiego człowieka. To Lola wlazła z butami na nasze forum i łazi za nami, żeby dalej niszczyć, oczerniać ludzi, których nie zna, a którzy mylą jej się z kimś innym.

Re: Więc jednak burza...

rozalka
A co? Stara nie żyje? (przepraszam za czarny humor, zwłaszcza po ostatnich wydarzeniach:)
Nie, ja się polityką brzydzę:) Mogłabym wykonywać wiele zawodów, ale nie ten:)

Re: Więc jednak burza...

rozalka
Co to znaczy PRAWIE??? Chcesz się pokłócić?:)

Re: Więc jednak burza...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
rozalka napisał/a
[...]

Rozalko, ta "Miła", też jest chyba trochę oderwana od rzeczywistości i nie powinnaś jej tak poważnie odbierać.

Re: Więc jednak burza...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
rozalka napisał/a
Co to znaczy PRAWIE??? Chcesz się pokłócić?:)
Jeśli później będziemy się godzić, to czemu nie ? ;p

[...]

 Mnie też nie ciągnie do polityki :)
,-2

Re: Więc jednak burza...

,-2

Re: Więc jednak burza...

rozalka
Masz jakiś plan na to godzenie, czy tak ad hoc?:) Bo nie wiem, czy się zdecyduję:)
12345