Wiecie co? ...tu jest lipa!

hiena
Za duzo produkujecie sie tam...zamaist tutaj...jak tak bedziecie dalej robic to tu bedzie zastoj!...

Re: Wiecie co? ...tu jest lipa!

Lwiczka9
Hienko. ..spokojnie...tu ludzie spokojne:)  ..to normalne forum gdzie można czasem coś napisać czy spotkać się. ..Bez parcia na szklo jak tam...

Re: Wiecie co? ...tu jest lipa!

hiena
nie wiem...ale tu jest aktywnych chyba tyle co na palcach jedenj reki lwiczko?...jak tam bylas na tancach jakis?...

Re: Wiecie co? ...tu jest lipa!

Lwiczka9
Wejdz sobie na osoby to zobaczysz ile tu osob jest zalogowanych..Ludzie tu wchodza cyklicznie..i nie ma tu takich koterii jak tam..Bywa fajnie,ale czy musi byc wystrzalowo?:))) zawsze mozna wybrac,siec jest wielka...jest sie w wielu miejscach...Z Atl.osttanio poucielakalo wiele osob,Sputnik,Ryo2-Krzys,TB-jeszcze z magii (True Blue) Nie dali rady dyskutowac z nimi,wygryzli ich. Co poradzisz..Lotek dziala jak plyn owadobojczy..niszczy kazda wartosciowa jednostke  i otacza sie modliszkami...Nie poradzisz:) Niee...niepojechalam,ale kumpelka mi nastepnym razem nie daruje:))) ide spac Hienko,,Ty pewnie tez z impry zrezygnowalas..Ale jest ok?:)

Re: Wiecie co? ...tu jest lipa!

hiena
Nie chce mi sie sprawdzac kto jest...tylko wchodze tu pisze a tu nic...ide tam a tam wy ten szu i ty...I nakrecacie im watki...mi tez sie zdarzylo...ale to jest bez sensu bo to bedzie jedno I to samo...nie bylo dzis imprezy ale to nic najlepsze sa spontaniczne... ogladnelam sobie gunow...duzo muzyki i Faktow ktorych nie znalam...chyba sie wybiore na nich...ok lece moze zajrze jutro...fajnej soboty i ave...

Re: Wiecie co? ...tu jest lipa!

😂😲
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Tu jest dramat a nie lipa :-)

Re: Wiecie co? ...tu jest lipa!

Lwiczka9
Na dramat do teatru polecam a lipe wypić na gorączkę. ..

Re: Wiecie co? ...tu jest lipa!

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez 😂😲
Lo matko...wszyscy juz spia?...
12