Wiecie dlaczego mamy lewicę i prawicę? >;)

Re: Wiecie dlaczego mamy lewicę i prawicę? >;)

William z fona
Nie ma szczerych polityków i naiwne jest ich segregowanie. Można to dobrze sprawdzić po tzw transferach z PO do PiS i w drugą stronę. O naiwności maluczkich ci ludzie żrą się w TV a potem razem piją i chodzą na dziwki 😎 Razem to partia komunistyczno anarchistyczna bez przyszłości ichni wódz nie ma pojęcia o naszym kraju , Korwin hm... wbrew pozorom człowiek o dużej wiedzy nie myślący konwencjonalne byłem na kilku spotkaniach ale raczej w celach rozrywkowych 😉 jemu to pasuje że robią z niego dyżurnego Stańczyka kasa leci ale jestem pewny że dla swoich profitów poświęcił by każdego. Podziwiam Sputniku twoje zaślepienie to takie dziecięce.
12