Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

Sputnik
Pozwawlam każdy ruch powrócić :) A i tak wygrywam :)))

Muzyczka obiecana 😎

Re: Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

da®®io
-czy w debiutach opierasz się na teorii czy sobie improwizujesz?
-potrafisz w końcówce dać mata dwoma gońcami?
-czy zdarzyło ci się awansować na ostatniej lini pionka na skoczka?
-czy w walce pionków stosujesz bicie w przelocie?
-czy znasz zasadę wiecznego szacha?
-jeśli masz wybór to preferujesz roszadę długą, czy krótką?
-co sądzisz o graczu który w debiucie dąży do szewskiego mata?

Re: Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

da®®io

a czy grałeś w takie szachy heksagonalne? są jeszcze bardziej skomplikowane od tych tradycyjnych

Re: Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

da®®io
a to są szachy brailowskie dla niewidomych

Re: Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

da®®io
a oto przykłady nietypowych pozycji matowych
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Maty_szachowe

Re: Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

Ojej, aż się w głowie może zakręcić od tyłu pytań... Pozdrowienia Darku :)

Re: Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

hej Irmino, miło znów Cię widzieć - już ponad 2 lata nie mieliśmy okazji się ze sobą " spotkać " - w pewnym momencie ( nie wiem czemu ) rozeszły się nasze ścieżki - Życzę Wszystkiego Dobrego - a te pytania dla znawcy tematu są proste-dzięki nim ustalimy poziom szachowego zaawansowania u kolegi Sputnika

Re: Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

Improwizuję!

-Znam bicie w przelocie i nie zawsze stosuję!

-Wieczny szach jest ostatecznością i da się złowić pod warunkiem czasu, no ale to ostateczność...

-roszady można nie zastosować 🤗 III Warianty 🤩

-para goncy Cię wykoncy...

PS. Widzę, że mam zawodowego Szachistę na pokładzie 🤩

Zapraszam do deski na przyszłość 😏

-Co do "szewczyka" to mam swoje metody 😎

123