Wklejam zdjęcia z dzisiejszego spacerku

Re: Wklejam zdjęcia z dzisiejszego spacerku

Przyłaszczka
Kawusia napisał/a
To zabawne ,bo też dużo o tym myślałam. Nie można wykluczyć tego że Jezusa nie ma wśród nas, w końcu jeżeli przybrał ludzki awatar ,to też wziął na siebie obciążenia karmiczne. Temat karmy jest mi dobrze znany u siebie i innych ,i na prawdę nie dużo trzeba żeby sobie namieszać na kolejne życia. Jak troszkę szperałam w poprzednich reinkarnacjach ,to stwierdziłam że to jest  w chuj nie uczciwe że człowiek schodzi z obciążeniami karmicznymi ,nie pamiętając poprzednich żyć. Uważam że jeżeli nakłada się na nas obowiązek płacenia za coś w kolejnym życiu ,to powinniśmy być świadomi na tyle by wiedzieć co namieszaliśmy. Ja się wygęściłam z karmy i wykluczyłam ,jest mi to zupełnie nie potrzebne do tego życia ,ani do kolejnych jak zejdę. Staram się postępować uczciwie ,wykorzystując moje Dary i umiejętności ,natomiast jeśli komuś coś nie pasuje ,to jest jego problem ,nie mój. Bo przecież coś co jest w porządku dla mnie ,nie musi być w porządku dla innych ,dlatego mój krąg znajomych zawęził się i coraz mniej głupków mam w swoim zasięgu. Nasza moc osobista budzi się zawsze w momentach kiedy idziemy za głosem serca i nie ważne w co wierzymy ,i czy w ogóle w coś wierzymy. Nie zależne od tego czy Jezus istniał na prawdę ,czy nie ,to chore jest by płakać nad jego śmiercią 2000 lat po jego śmierci ,jak on ma się czuć? Pewnie każdy wolał by zapomnieć o tej traumatycznej śmierci ,ale nie bo Katolicy mu o tym przypominają To jest tak zabawne że aż głupie ,no sorry jak uraziłam czyjeś uczucia religijne. Ale chyba lepiej wołać Jezusa zażywając cielesnych rozkoszy ,jak to mają w zwyczaju niektóre kobiety. Choć z drugiej strony jak ma kochanka ,to na co jej jeszcze Jezus na świadka.
Myślę dokładnie tak samo, że to potworne świństwo, że się ludzi pozbawia pamięci poprzednich wcieleń, bo nie mają szans na to, żeby naprawić to, co zepsuli, oddać to, co są winni.

A tak, jeśli chodzi o Jezusa, to wielki szacunek mam do niego. A uśmiercanie go raz do roku przez prawie 2000 lat i pokazywanie tego małym dzieciom nie jest niczym dobrym zarówno dla Jezusa, jak i dla tych maluczkich.
🦋🦋🦋

Re: Wklejam zdjęcia z dzisiejszego spacerku

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Piękne krajobrazy Kawusiu,
uwielbiam klimaty wodno-szuwarowe :)

Re: Wklejam zdjęcia z dzisiejszego spacerku

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
[...]

Jezus to był Mistrz Duchowy ,który przyszedł w czasie kiedy ludzie nie do końca byli gotowi. A cała instytucja kościoła dała sobie prawo do kierowania ludźmi. Nie wzięli tylko jednej rzeczy pod uwagę że ludzie zaczną się budzić ,że zejdą na ziemię dusze które zaczną uświadamiać ludzi ,bo posiadają wiedzę z poprzednich reinkarnacji ,i tak Wiedza okazuje się nie zniszczalna i świadomość też. A wszystkiemu winny ten internet.

Re: Wklejam zdjęcia z dzisiejszego spacerku

szuw napisał/a
Piękne krajobrazy Kawusiu,
uwielbiam klimaty wodno-szuwarowe :)
Piękne ,ale smutne ,bo urządzili sobie wycinkę drzew. Drzewa wycinają ,wywożą na Ukrainę i do Niemiec. Człowiek nie zdaje sobie sprawy że na tym Świecie nie jest sam ,są jeszcze zwierzęta ,i ten las to ich dom. Zwierzęta nie ingerują w nasze życie ,a my w ich życie stale. Jeżeli dalej będą wycinać las ,to jak myślisz co zwierzęta zaczną robić ?Zaczną z lasu uciekać ,bo będą szukać schronienia. Jak jeździsz czasem przez Niemcy to zobacz ile mają lasów, ciekawe że oni nie wycinają swoich lasów. Temat woda ,a na głupotę urzędników i rządzących rady nie ma. Słyszałam że nawet za Białowieżę się biorą.
Kiedy chcieli wyciąć las Sherwood w Anglii to sama widziałam jak Anglicy przed dom wystawili napisy" Zostawcie nasz las w spokoju" ,zostawili ,a chcieli tylko kawałek drzew wyciąć. Natomiast u nas nagminnie tną lasy ,a Polacy cisza, do kąt to nas zaprowadzi?
123