Na forum mamy dilera

Kawusia
Administracjo ratuj nas od tego typu uzależnień.
Swoją prośbę motywuję tym że wszelkiego rodzaju używki ,narkotyki szkodzą zdrowiu i prowadzą do utraty zdrowia i życia.

Nie wiedziałam ze można kupić takie rzeczy przez neta .Myślałam ze to trzeba trafić na dilera w jakiejś zakazanej ulicy

Re: Na forum mamy dilera

Cześć Kawusio, zrobione! :)
Codziennie zaglądam na forum i jeśli widzę spam reklamowy, to go kasuję, a autora banuję.
Czasami może to  potrwać (zanim odwiedzę forum), dzięki za czujność! :)

Re: Na forum mamy dilera

Kawusia
szuw napisał/a
Cześć Kawusio, zrobione! :)
Codziennie zaglądam na forum i jeśli widzę spam reklamowy, to go kasuję, a autora banuję.
Czasami może to  potrwać (zanim odwiedzę forum), dzięki za czujność! :)
Dziękuję

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

ostatnie 3 nieudane mecze odsuwamy do zapomnienia - Dzisiaj w Legnicy wygrana i wreszcie mamy te upragnione premiowane utrzymaniem 41 punkty !!! a to oznacza, że jesteśmy w przyszłym sezonie Ekstraklasie
Cieszę się że się cieszysz ,mimo że tego nie rozumiem .Zawsze mnie zastanawiało że grupa dorosłych mężczyzn biega z a piłką i jest to dla nich tak fascynujące. Oglądałam tylko Mistrzowstwa ,a później odchorowałamCiekawe ze jak weszły szczepienia ,to pierwsi poszli do odstrzału i nawet słowa sprzeciwu ,strasznie to słabe było, bo przecież to był eksperyment medyczny i my nie musimy się godzić na to. Ja tu tylko o naszej reprezentacji Polskiej żeby było jasne. To Dario pokazuje dlaczego Polska nie doczekała się dobrej reprezentacji ,bo im brak Odwagi i Ducha walki ,i za kasę dali by się na łyso ogolić. W piłce nie chodzi o technikę gry ,ale o to kto nas reprezentuje. Albo masz charakter ,albo nie masz. Technika gry to tylko dodatek. Mam nadzieję ze nie uraziłam ,jak tak to ja tylko wyraziłam swoją opinię.

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
kaw. sorki za tą przerzutkę ale jakoś mi to kolidowało na tamtym moim wątku

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
nie sztuką jest kibicowanie gdy drużynie idzie i zawsze wygrywa, prawdziwy kibic jest zawsze ze swoim zespołem na dobre i na złe
- gdybym chciał cieszyć się tylko zwycięstwami bez przeżywania goryczy porażek to byłbym wirtualnym kibicem jakiejś czołowej drużyny z Anglii, Hiszpanii czy Włoch, ale ja wolę emocje związane z moim Widzewem

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
[...]
Ja jestem dumny z reprezentacji, że pierwsza się zaszczepiła :)

Dali dobry przykład Polakom, w końcu kto ma go dawać, jak nie wybitni sportowcy?

No chyba nie Socha, Pitoń, Olszański vel Jabłonowski, ten inżynier górnictwa (od witaminy lewoskrętnej), Sykulski i inni szarlatani? :)

Podobnie jestem dumny z Lewandowskiego, za wsparcie dla Ukrainy :)

PS. Tylko czy warto poruszać tematy, które nas dzielą, a nie łączą?

Pamiętajmy, że wrogom Polski zależy na podziale Polaków, a takie tematy, jak szczepienia, Ukraina, Żydzi, uchodźcy, UE, teorie spiskowe — świetnie się do tego nadają. Pewnym grupom (chociażby Rosji) może zależeć na podkręcaniu kontrowersyjnych i budzących emocje tematów, aby dzielić społeczeństwo. Polska podzielona i skłócona jest słabsza.

Rozmawiajmy o tym, co nas łączy, a nie dzieli :)

PS.

Podobnie deprecjonowanie UE i naszego polskiego rządu (nazywanie go antypolskim rządem, jude polin, nierządem) może być celowym działaniem służb Rosji.

PIS to nie jest mój rząd, ale wkurzają mnie hasła (kamratów i podobnych prorosyjskich antypolaków) typu: „maszerujemy, by odbić Polskę z rąk wroga” „spisek syjonistów z wiejskiej przeciwko narodowi polskiemu”.

Obojętnie jakbyśmy nie lubili polskiego rządu, to jest to nasz polski rząd — wybrany w demokratycznych wyborach :)

Tymczasem w naszej pięknej Polsce do głosu dochodzą coraz częściej wariaci typu:

Poniżej filmik, na którym Wojciech Olszański vel. A. Jabłonowski wyraża wdzięczność ambasadorowi Rosji za... Iwana Sierowa!

Kim był Iwan Sierow: https://przystanekhistoria.pl/pa2/tematy/zsrs/81779,Iwan-Sierow.html

„Jeden z najbardziej osławionych funkcjonariuszy organów bezpieczeństwa państwowego ZSRS i symbol sowietyzacji Polski swoją błyskawiczną karierę zawdzięczał stalinowskiej czystce w NKWD„.

Jabłonowski o Polakach:

https://fb.watch/gf4oxd2VGS/

Wychwalanie Łukaszenki i Putina:

https://fb.watch/gf4uGQvC5t/

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

kaw. sorki za tą przerzutkę ale jakoś mi to kolidowało na tamtym moim wątku
Darek,
post Kawusi dotyczył piłki nożnej, więc czy nie przesadzasz z tymi przenosinami?
 Nie rozumiem Twojego działania :)