Nie wiem ile to jest w skali Polski i jak oni to obliczyli?

Nie wiem ile to jest w skali Polski i jak oni to obliczyli?

Kawusia

I dlaczego ten czwarty pije ?i czemu sam pije jak taki szczęśliwy?

Re: Nie wiem ile to jest w skali Polski i jak oni to obliczyli?

Przyłaszczka
Odwrotnie, jest szczęśliwy, bo może pić, żadna baba go nie ogranicza. Ciekawe, że jednak tych trzech wybiera taki marny los
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Nie wiem ile to jest w skali Polski i jak oni to obliczyli?

Kawusia
Przylażczka napisał/a
Odwrotnie, jest szczęśliwy, bo może pić, żadna baba go nie ogranicza. Ciekawe, że jednak tych trzech wybiera taki marny los
Jest to ciekawe ,Pewnie ten 4 myśli ,skoro 70 % związków się rozpada ,to po co zaczynać?Źle jak są jakieś ograniczenia ,choć w wypadku alkoholu ,czy narkotyków ,to dobrze mieć kontrolę

Re: Nie wiem ile to jest w skali Polski i jak oni to obliczyli?

Przyłaszczka
Leniwy jest, bo wiadomo, miłość trzeba podlewać, żeby kwitła. A on woli sztuczne kwiaty.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Nie wiem ile to jest w skali Polski i jak oni to obliczyli?

Re: Nie wiem ile to jest w skali Polski i jak oni to obliczyli?

Przyłaszczka
Kawusia napisał/a
 No, no świetna rada. Ciekawe, czy zostawił jej kluczyki.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

[...]

Raczej nie ,mężczyźni zawsze szukają kluczyków ,bo nie mają torebek jak my ,do których mogli by je schować.

[...]

 Klucze, że są w torebce, to pewne, ale je tam znaleźć...
Że ja mam bałagan w torebce kiedyś ktoś napisał (podglądał?)

A swoją drogą, zauważ, że nie ma w autach miejsca na torebkę. Raz miałam takie autko z taką półeczką- renault twingo. Raz jeden. A potem już tylko na siedzeniu albo na podłodze, albo na czyichś kolanach.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣
1234