Nie wiem ile to jest w skali Polski i jak oni to obliczyli?

Re: Nie wiem ile to jest w skali Polski i jak oni to obliczyli?

Przyłaszczka
MaryLou napisał/a
Usmiałam sie:)))) Ale po co Ci tyle tych rzeczy?????
Ja juz zyje tak jak lubie...i to bez autka...Podziwiasz mnie,prawda??:)))
Mam kolezanke raczyce,Wy naprawde jestescie stworzone do remontów,budowania,gromadzenia i wicia gniazd wszelakich:)) Podziwiam!
Ja juz stworzylam legowisko lwie ,teraz czerpie z niego garsciami,poki jeszcze moge:) I moj komfort na tym polega,ze uzywam nóg do chodzenia ,a nie sprzegla i hamulca:))
Mialam auto,prawko i juz nie mam potrzeby. Piekne to jest! Minimalizm na stare latka zalecany:)))
Ale Ty mloda koza jestes:) Pogadamy za lat nascie:))
Potrzebuję do mojej pracy, Lwiczko. Robię pensjonat, kochana, może będziesz miała okazję nocować. Zapraszam.
Nie podziwiam i nie zazdroszczę, ale rozumiem, że każdy jest inny i ma inne potrzeby. Szanuję tę inność.
Tak jak mówisz, raki kochają luksus i wygodę. No i jeden dom, w jednym kraju to oczywiście za mało
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Nie wiem ile to jest w skali Polski i jak oni to obliczyli?

MaryLou
Ewcia,tak wlasnie pomyslałam,ze szykujesz jakas grubsza sprawe. Dopiero po chwili zajarzylam,ze przeciez to Twoja praca,i ze uwielbiasz to. Ja tam Cie podziwiam,bo nie mam sama takich umiejetnosci. Przez moment nawet przyszlo mi do glowy,czy by Ciebie nie zaprosic do wykonczenia mieszkania syna:) Ale to chyba za daleko...
Kto wie,czy kiedys nie zawitam w Twe goscinne progi..Na pewno gdzies sie reklamujesz,wiec w swoim czasie podaj namiary,moze na email? Wiesz,ze Twoj region uwielbiam,mam piekne wspomnienia:)
Pozdrawiam cieplo i zycze tworczej ekspresji przy meblowaniu pensjona:)

Re: Nie wiem ile to jest w skali Polski i jak oni to obliczyli?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
[...]
Super Napisz gdzie masz ten pensjonat ,a na pewno odwiedzę. Czasem robimy sobie mały wypad na weekend i chętnie spotkamy się w takim miejscu z dusząŻyczę Ci żeby to miejsce przyciągało ludzi swoją jakością ,no i wiadomo by pieniążki z tego były ,bo  w końcu o to chodzi. Jednak to prawda że w tym czasie budzi się w ludziach chęć pracy dla siebie zgodnie z planem duszy porzucając wszelkie schematy i programy które nam tłukli do głów. Trzymam kciuki ,by jak najlepsze pomysły i inspiracje przyszły do Ciebie przy tworzeniu tego miejsca z Duszą.

Re: Nie wiem ile to jest w skali Polski i jak oni to obliczyli?

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
[...]
Na razie mam gotowy jeden pokój. Drugi będzie może na weekend. Kolejne muszą poczekać na projekt, bo wstawiam okna dachowe, a u mnie teren zabytkowy jest, bo centrum miasta. Oczywiście zapraszam Cię do siebie, Mario i pozostałych znajomych z forum, ale za chwilę, jak ogarnę z grubsza, żeby jakoś to wyglądało. Będzie mi bardzo miło.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Nie wiem ile to jest w skali Polski i jak oni to obliczyli?

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
[...]
Dziękuję, Kawusiu. W Jeleniej Górze. Napiszę, jak już ogarnę, chociaż jedno piętro. Będzie mi bardzo miło Cię gościć.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

[...]

Mam 4.30 godzin do Jeleniej Góry ,tak z ciekawości sprawdziłam.

[...]

Toż to rzut beretem
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

[...]

Ostatnio ze względów ekonomicznych polubiłam pociągi ,poza tym nie trzeba myśleć za kierownicą ,ale można sobie posiedzieć w Warsie z kawką  ,poczytać książkę ,i jeszcze podładować komórkę ,bo niektóre pociągi mają gniazdka pod siedzeniem.
1234