Na forum mamy dilera

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
Marcin, ja tamten widzewski wątek archiwizuję " na pamiątkę " to samo zrobiłem z albumem o Łodzi bo na mojego maila przychodzi subskrybcja z wpisami na tych tematach i dlatego nie uważam za konieczne rozwijać tych wątków w innych kierunkach - a więc to nie jest wyraz cenzurowania - do wpisu kaw. nie mam zastrzeżeń a jedynie wykonałem krok tylko techniczny z powodów jakie przedstawiłem powyżej

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

nie sztuką jest kibicowanie gdy drużynie idzie i zawsze wygrywa, prawdziwy kibic jest zawsze ze swoim zespołem na dobre i na złe
- gdybym chciał cieszyć się tylko zwycięstwami bez przeżywania goryczy porażek to byłbym wirtualnym kibicem jakiejś czołowej drużyny z Anglii, Hiszpanii czy Włoch, ale ja wolę emocje związane z moim Widzewem
No i spoko masz do tego prawo .Życie składa się z wyborów i nie mi to oceniać ,a jedynie wyraziłam swoją opinię.

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Właśnie chyba wolę się wstrzymać od dalszych dyskusji na ten temat.

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Jeszcze raz podkreślam nie mówię o Widzewie ,ale o reprezentacji Polski ,skoro waszym zdaniem są tak zajebiści i dają dobry przykład Polakom ,to czemu po prostu nie wygrają Mistrzostw przez tyle lat? Gdzie ten wigor po szczepieniach? Przecież jak jest ktoś w czymś dobry ,to nie może wiecznie przegrywać, bo na logikę moi drodzy Panowie ,to się po prostu nie klei. W sumie to racja że weszliśmy na śliski grunt  z tymi tematami ,może lepiej nie ciągnąć wątku.

[...]

No to może zaznacz, że to jest Twój prywatny wątek, I nie wolno się w nim udzielać :)

Ja bym się głupio poczuł gdybyś przeniósł mój komentarz w inne miejsce — z powodu który wymieniłeś.

Ogólnie nie podoba mi się  takie przenoszenie komentarzy i tworzenie prywatnych wątków, skoro to jest otwarte forum dla wszystkich :)

Wygląda trochę na wykorzystywanie swoich uprawnień do prywatnych celów.
Komentarze przenosimy tylko wtedy, gdy łamią zasady forum :)

Ale ok, staram się zrozumieć  Cię i Twoje piłkarskie archiwum :)

PS. A ja mogę pisać w Twoim wątku? ;)

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Właśnie chyba wolę się wstrzymać od dalszych dyskusji na ten temat.
Kawusiu,

Pisz i dyskutuj — ja jestem otwarty na różne tematy, nawet jeśli się z nimi nie zgadzam :)

ja pisałem ogólnie o zjawisku  skłócania Polaków itp.,

PS. Jeśli takie tematy poruszamy ze wzajemnym szacunkiem do siebie, jeśli nie są to jakieś fake newsy itp. to nie mam nic przeciwko :)

[...]

zwróć uwagę, że na ostatnich Mistrzostwach Świata przegraliśmy z naprawdę najlepszymi drużynami świata:

Argentyną (która zdobyła I miejsce)
i z Francją którą (zajęła II miejsce).

Więc nie zgadzam się, że naszym kadrowiczom brakło odwagi i ducha walki.

Robili, to co mogli, aby wygrać.

Tak jak w każdej grze — są wygrani i przegrani.

Są samochody szybkie i wolne, a Fiat 126p nie wygra nigdy wyścigu z Mercedesem, no, chyba że zbudujemy go od postaw :)

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

szuw napisał/a
Kawusia napisał/a
[...]

Temat szczepień jednak dzieli i nie ma sensu dyskutować na ten temat bo żyjemy nadal Ty oszczepiony i ja nie oszczepiona.Ci co umarli ,to już im życia nikt nie wróci. Co do tego natomiast że chce się Polaków skłócić to prawda.
12345