Na forum mamy dilera

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Kawusia napisał/a
Wiesz zawsze na ich przegraną jest tłumaczenie ,i tak od wielu lat. Jedynie co mogę powiedzieć ,to widać było że chcieli ,niestety to za mało. Szczęsny dobrze broni ,bo mogli nam wbić więcej bramek. To jeszcze pozytywne o naszej drużynie. Jeżeli mają ducha walki i odwagę ,to nie widać tego na boisku.
Szczęsny zagrał świetne mecze i  jako bramkarz mógł pokazać swoje umiejętności bramkarskie, ponieważ przez większość czasu się broniliśmy :)

A broniliśmy się między innymi dlatego, że graliśmy z bardzo silnymi drużynami — obecnym mistrzem i wicemistrzem świata. Gra się tak, jak przeciwnik pozwala :)

Gdybyśmy grali ze słabszymi drużynami, to wtedy swoje umiejętności mogliby pokazać nasi zawodnicy ofensywni np. Lewandowski :)

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Nasi piłkarze zapalają się do walki i chcą wygrać ,ale niestety za mało jest w nich prawdy w tym co robią ,i to wychodzi na boisku. Musi być charakter ,po prostu w tym co się robi. Nie będę wytykać im braków technicznych ,bo w tej sytuacji wynikają właśnie  z braku charakteru do tej gry.
Gdyby nie mieli charakteru i woli walki, to nie osiągnęliby w sporcie, tego co osiągnęli :)
Mówimy o piłkarzach, którzy w swojej sportowej karierze doszli do poziomu zawodowego (pierwsza liga, ekstraklasa, kluby zagraniczne, kadra narodowa).  Czyli doszli na szczyty piłkarskiej kariery. A takich szczytów nie osiąga się bez charakteru, bez woli walki, bez wyrzeczeń i wylewania potów na treningach. Mają mój szacunek, za to, co osiągnęli w sporcie zawodowym :)

Re: na forum mamy dilera

Przyłaszczka
szuw napisał/a
da®®io napisał/a
Moderatorze Szuw, proszę o dokonanie  merytorycznych poprawek co do Widzewa w powyższych postach  bo gdy bedzie dochodziło do cytowania poprzednich wypowiedzi to ta pomyłka jako bolesna dla mnie FAŁSZYWKA będzie się powielać a ja tego sobie nie życzę gdyż w necie nic nie ginie
MARCIN POTRAKTUJ TĄ MOJĄ PROŚBĘ POWAZNIE
chodzi o ten akapit "Przylaszczka ma rację ,jesteśmy różni. Ja też
powinnam uszanować uczucia Darka jako wiernego kibica ... ( wpisz tam właściwą nazwę  ) ps. nie cytujcie moich wypowiedzi, bo jeśli dojdzie do korekty to zamierzam usunąć te moje 2 wpisy i uznać za niebyłe
Potraktowałem poważnie Twoją prośbę i poprawiłem przejęzyczenie Kawusi (napisała Legia, zamiast Widzew) :) Przecież jesteś kibicem Widzewa, a nie Legii! Ech te kobiety, dla nich Legia to Widzew i odwrotnie, a dla nas, to jak sprawa rangi państwowej! :)
No tragiczna pomyłka:)
Ponieważ Darrio z miasta Łodzi pochodzi musi być kibicem Widzewa.
Tak jak Ty Szuwarku, musisz być kibicem Górnika, bo przecież nie Lecha. Dobrze mówię?
🦋🦋🦋

Re: na forum mamy dilera

da®®io
ja coś przypuszczam, że Marcin jest właśnie za Lechem - bo kiedyś poruszył taki temat o ważnych meczach pucharowych Lecha Poznań

Re: na forum mamy dilera

da®®io
Marcin, dzięki za szybką reakcję i sprawną moderację zgodnie z moją prośbą

Re: na forum mamy dilera

ja się nie obrażam, kazdy ma swoje pasje których inni często nie podzielają - ale tym powyższym wpisem o Legii zamiast Widzewie wprowadziłas kardynalny błąd który powinien zostać wymoderowany bo nie chciałbym by to wisiało internecie
Ok i za karę zrobię dziesięć pompek i w trakcie robienia będę rozpamiętywać tą moją haniebną pomyłkę. I w ten sposób moja zbrodnia zostanie zapomniana w odmętach internetu i tego forum.

[...]

A Lewandowski jadł przez parę lat płatki kukurydziane na śniadanie i myślał że się zdrowo odżywia dopiero Anka mu uświadomiła że to nie zdrowe. Ale ok skoro ty takie argumenty wysuwasz ,to ja Ci powiem że właśnie najlepiej się uczyć od najlepszych ,a nie tych  z którymi możemy wygrać. A Szczęsny się długo bronił Szkoda że nie mogę Ci powiedzieć dlaczego

[...]

Mogli mieć też umiejętności i być lepiej uwarunkowani fizycznie i sprawnościowo niż reszta zawodników. I to ma ogromne znaczenie ,a ty nie wiesz ile ich to kosztowało wysiłku, bo nie jesteś nimi. ZA kołnierz nie wylewają z tego co wiem ,czyli odporność na stres i hard ducha alkohol zakłóca.
12345