Na forum mamy dilera

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Kawusia
szuw napisał/a
Kawusia napisał/a
Jeszcze raz podkreślam nie mówię o Widzewie ,ale o reprezentacji Polski ,skoro waszym zdaniem są tak zajebiści i dają dobry przykład Polakom ,to czemu po prostu nie wygrają Mistrzostw przez tyle lat? Gdzie ten wigor po szczepieniach? Przecież jak jest ktoś w czymś dobry ,to nie może wiecznie przegrywać, bo na logikę moi drodzy Panowie ,to się po prostu nie klei. W sumie to racja że weszliśmy na śliski grunt  z tymi tematami ,może lepiej nie ciągnąć wątku.
Kawusiu,

zwróć uwagę, że na ostatnich Mistrzostwach Świata przegraliśmy z naprawdę najlepszymi drużynami świata:

Argentyną (która zdobyła I miejsce)
i z Francją którą (zajęła II miejsce).

Więc nie zgadzam się, że naszym kadrowiczom brakło odwagi i ducha walki.

Robili, to co mogli, aby wygrać.

Tak jak w każdej grze — są wygrani i przegrani.

Są samochody szybkie i wolne, a Fiat 126p nie wygra nigdy wyścigu z Mercedesem, no, chyba że zbudujemy go od postaw :)
Wiesz zawsze na ich przegraną jest tłumaczenie ,i tak od wielu lat. Jedynie co mogę powiedzieć ,to widać było że chcieli ,niestety to za mało. Szczęsny dobrze broni ,bo mogli nam wbić więcej bramek. To jeszcze pozytywne o naszej drużynie. Jeżeli mają ducha walki i odwagę ,to nie widać tego na boisku.

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Kawusia napisał/a
Właśnie chyba wolę się wstrzymać od dalszych dyskusji na ten temat.
Kawusiu,

Pisz i dyskutuj — ja jestem otwarty na różne tematy, nawet jeśli się z nimi nie zgadzam :)

ja pisałem ogólnie o zjawisku  skłócania Polaków itp.,

PS. Jeśli takie tematy poruszamy ze wzajemnym szacunkiem do siebie, jeśli nie są to jakieś fake newsy itp. to nie mam nic przeciwko :)
Przepraszam, ze się wtrącę.
Też tak mi się wydaje, że jak będziemy tylko sobie przytakiwać, to nie będzie, o czym rozmawiać. Nie zawsze trzeba się zgadzać ze sobą. Wystarczy, że swoje argumenty przedstawimy w spokojny sposób, z szacunkiem do rozmówcy, bez wywyższania się i (rozumiejąc, że ma prawo się mylić, jak zmądrzeje to przyzna nam rację:::)))
🦋🦋🦋

na forum mamy dilera

przywracam pierwotny tytuł tego wątku

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
[...]

Przylaszczka ma rację ,jesteśmy różni. Ja też powinnam uszanować uczucia Darka jako wiernego kibica [Widzewa] ,i może przemilczeć moją opinię na temat ,na który mało wiem. Mogę tylko powiedzieć coś na temat naszej drużyny ,bo ich śledziłam w Mistrzostwach ,a jako osoba jasnowidząca i jasnoczująca mogę wydać opinię na ich temat. Nikt z nas nie jest Święty i ja tego od nikogo nie wymagam ,bo każdy ma inną drogę i doświadcza w inny sposób. Nasi piłkarze zapalają się do walki i chcą wygrać ,ale niestety za mało jest w nich prawdy w tym co robią ,i to wychodzi na boisku. Musi być charakter ,po prostu w tym co się robi. Nie będę wytykać im braków technicznych ,bo w tej sytuacji wynikają właśnie  z braku charakteru do tej gry. Zainteresowałam się nimi  z tego względu że byłam w listopadzie na koncercie Kasi Sochackiej ,a ona całą energię ze  swojego koncertu zadedykowała na ich wygraną .Mimo że żal mi kibiców ,bo miałam w domu sajgon podczas tych meczów ,bo mężczyźni szaleli w domu i nie tylko ,to ja nie sprawię ze nasi panowie z reprezentacji zaczną w końcu grać, bo do gry trzeba mieć jaja. Natomiast nie twierdzę ze panowie z [Widzewa] ich nie mają, nie znam ,nie widziałam. Dlatego jeszcze raz przypominam chodzi o naszą reprezentację Polski.

Re: na forum mamy dilera

przywracam pierwotny tytuł tego wątku
Darek nie obrażaj się, skoro to Ci sprawia przyjemność to chodź na te mecze. Ja w poprzedniej pracy miałam za darmo bilety na mecze Wisły ,ale ani razu nie byłam Może dlatego że jestem buntownikiem a mój pracodawca próbował mnie zmusić do tych meczy, bo mu się wydawało że jak on kibicuje Wiśle Kraków to my musimy to tez robić.

Re: na forum mamy dilera

ja się nie obrażam, kazdy ma swoje pasje których inni często nie podzielają - ale tym powyższym wpisem o Legii zamiast Widzewie wprowadziłas kardynalny błąd który powinien zostać wymoderowany bo nie chciałbym by to wisiało internecie

Re: na forum mamy dilera

Moderatorze Szuw, proszę o dokonanie  merytorycznych poprawek co do Widzewa w powyższych postach  bo gdy bedzie dochodziło do cytowania poprzednich wypowiedzi to ta pomyłka jako bolesna dla mnie FAŁSZYWKA będzie się powielać a ja tego sobie nie życzę gdyż w necie nic nie ginie
MARCIN POTRAKTUJ TĄ MOJĄ PROŚBĘ POWAZNIE
chodzi o ten akapit "Przylaszczka ma rację ,jesteśmy różni. Ja też
powinnam uszanować uczucia Darka jako wiernego kibica ... ( wpisz tam właściwą nazwę  ) ps. nie cytujcie moich wypowiedzi, bo jeśli dojdzie do korekty to zamierzam usunąć te moje 2 wpisy i uznać za niebyłe

[...]

Potraktowałem poważnie Twoją prośbę i poprawiłem przejęzyczenie Kawusi (napisała Legia, zamiast Widzew) :) Przecież jesteś kibicem Widzewa, a nie Legii! Ech te kobiety, dla nich Legia to Widzew i odwrotnie, a dla nas, to jak sprawa rangi państwowej! :)