Wojtek

Matylda
Czy masz zamiar tworzyć wątki, które w moim odczuciu przekształcają się w jakąś upierdliwą misję(?)

Re: Wojtek

sputnik
A co tym razem Kolega szanowny nawywijał? :) Witaj!

Re: Wojtek

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Matylda

Re: Wojtek

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Wojtek

sputnik
Czołgiem! :) Szanujmy się bez względu na opcje poglądowe, ok? Fajny materiał złowiłem na Joemonster :)
Zawsze wiem jako pragmatyk kto zawinił ale tu mam niepewność :)
https://www.youtube.com/watch?v=TOIBT5V_Jq8

Re: Wojtek

sputnik
Wow! :) Ale mamy podobne gusta muzyczne na dziś :) Idę po browarka bo jutro wolne i śpię do oporu :)

Re: Wojtek

@

Re: Wojtek

@